Mail komt niet binnen in Outlook (Windows 8.1)

Mail komt niet binnen in Outlook (Windows 8.1) 

Onderwerp van Sunrise

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Sunrise
    Sinds gisteren een nieuwe laptop die draait onder Windows 8.1 (wel even wennen zeg!). Heb Office 365 gekocht omdat ik Outlook nodig heb voor de mail vanaf mijn website. Heb de POP3 ingesteld.

    Je moet op Windows 8.1 geen POP3 instellen maar Imap.
    Ik weet niet welke provider je hebt maar via Ziggo wordt het goed uitgelegd.
  2. Sunrise
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sunrise

    Ik krijg toch wel een foutmelding: Er is iets fout gegaan bij het ophalen van de app uit de catalogus. Probeer het opnieuw.

    Weet alleen niet welke app er bedoeld wordt.

    Ook AVG geeft een melding de mail niet te kunnen scannen. Probeer ook hier andere wijzigingen in aan te brengen, maar heeft tot nu toe nog geen effect.
  3. Sunrise
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sunrise

    quote:
    Dit schreef Boep

    Je moet op Windows 8.1 geen POP3 instellen maar Imap.
    Ik weet niet welke provider je hebt maar via Ziggo wordt het goed uitgelegd.

    Oke, ga ik meteen even proberen. Ik heb geen internet via Ziggo, maar ik kijk of het werkt.
  4. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Sunrise

    Oke, ga ik meteen even proberen. Ik heb geen internet via Ziggo, maar ik kijk of het werkt.


    Toch maar stiekem tijdens werk;
    Ik heb in mijn mobiel (ook office 365) in ieder geval ook imap voor inkomende mail en heb niks zelf ingesteld.
    Ging gewoon automatisch.
  5. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef Boep

    Je moet op Windows 8.1 geen POP3 instellen maar Imap.
    Ik weet niet welke provider je hebt maar via Ziggo wordt het goed uitgelegd.


    Ik heb wel Ziggo, ik ga daar ook eens kijken, ziet er veelbelovend uit...
    dank je Boep !
  6. Sunrise
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sunrise

    Oke, IMAP ingesteld. Krijg nu wel de testmails binnen, maar de mails die in Postvak IN staan op mijn oude laptop komen niet te voorschijn.

    Staan die nog wel op mijn server? Even checken.
  7. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Carlita


    Ik heb wel Ziggo, ik ga daar ook eens kijken, ziet er veelbelovend uit...
    dank je Boep !


    Hier moet het staan. >>LINK<<
  8. Sunrise
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sunrise

    Nee,de mails die in mijn oude laptop nog wel in Outlook staan, staan niet meer op de server. Vandaar dat ik ze ook niet zie. Ik krijg ondertussen wel de testmails binnen. Smile
  9. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Sunrise
    Oke, IMAP ingesteld. Krijg nu wel de testmails binnen, maar de mails die in Postvak IN staan op mijn oude laptop komen niet te voorschijn.

    Staan die nog wel op mijn server? Even checken.

    Oh, dat had ik eerst ook. Al mijn oude, bewaarde mail was weg. Leek het. De telefonische helpdesk bevestigde me ook dat ik die voorgoed kwijt zou zijn.
    Toch waren ze opeens weer terug. Misschien even opnieuw opstarten?
  10. Sunrise
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sunrise

    Oke,dit probleem lijkt opgelost te zijn. Ben nu wel weer een ander probleem tegen gekomen. Ik heb onder mijn Hotmailaccount nog een alias hangen voor alle mail die niet belangrijk is,maar ik wel af en toe wil lezen. Dit account is niet een afzonderlijk account. Daar kan ik alleen in komen als ik in mijn hoofdaccount van hotmail ben ingelogd. Deze alias hangt gewoon onder mijn Postvak IN, maar mail die ik daar naartoe stuur komt niet aan.

    Waar moet ik dit zoeken?
  11. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Sunrise
    Oke,dit probleem lijkt opgelost te zijn. Ben nu wel weer een ander probleem tegen gekomen. Ik heb onder mijn Hotmailaccount nog een alias hangen voor alle mail die niet belangrijk is,maar ik wel af en toe wil lezen. Dit account is niet een afzonderlijk account. Daar kan ik alleen in komen als ik in mijn hoofdaccount van hotmail ben ingelogd. Deze alias hangt gewoon onder mijn Postvak IN, maar mail die ik daar naartoe stuur komt niet aan.

    Waar moet ik dit zoeken?

    Moet je die niet apart instellen, via Instellingen > Accounts en dan krijg je weer de keuze: Voeg een account toe?
  12. Sunrise
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sunrise

    quote:
    Dit schreef Boep

    Moet je die niet apart instellen, via Instellingen > Accounts en dan krijg je weer de keuze: Voeg een account toe?

    Dacht het niet, maar Outlook heeft spontaan besloten de mail binnen te halen. Ik heb ze nu weer in Postvak IN staan.

    Wat kun je hier druk mee zijn, zeg. Een nieuwe laptop is leuk, maar voordat je alles weer aan het werk hebt... pffff.

    Maar goed. Voor nu werkt het allemaal weer.

    Dank jullie allemaal voor het meedenken en de goede idee?n. Smile
Terug naar de lijst