Zonder over;leg wijziging dienstrooster

Zonder over;leg wijziging dienstrooster 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    quote:
    Dit schreef twelve


    Inderdaad. Maar deze vrouw wil helemaal niet onderhandelen.
    Heeft waarschijnlijk ook nooit een cursus klantvriendelijkheid gehad.
    Maar je ziet het in dat hele bedrijf. Als je daar komt, dan zitten ze gerust nog met elkaar te overleggen.
    Bij zijn vorige werkgever was de klant koning en dan ging de aandacht naar de klant.

    Ik had ook de neiging om er meteen naar toe te rijden om te vragen wat dit voor manier van doen is.

    Ik zou wat daagjes wachten. Even rust.......
    Met de bedrijfsvoering heb jij niks te maken. Daar heeft zij weer haar chefs voor.
    Ik begrijp best dat je als moeder dat moeilijk kan aanzien als je kind onrecht wordt aangedaan maar hij zal toch moeten leren om daar mee om te gaan.
    Misschien moet hij zijn weg daar nog wat in vinden. Thuis kan je hem bijpraten en adviseren. 20 jaar is zo oud nog niet en die jeugd heeft juist nog wel een beetje sturing nodig.
    Van fouten leren ze ook twelve. Hij weet nu hoe het de volgende keer niet moet en hoe de leidingevende niet goed haar werk aankan.
    Maar als jij daar toch eens in de buurt ben kan je een gesprek aanknopen zonder je zoon als lijdend voorwerp te gebruiken.
    Blijf netjes, dan win je altijd.
  2. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Mijn zoon is 18 en werkt bij de praxis.
    Ook daar een rooster wat nog wel eens wijzigt en waarbij vergeten word betrokkenen op de hoogtete stellen.
    (Overigens een prima bedrijfsleider hoor alleen soms wat vergeetachtig.)
    Ik bel niet, ik regel niet, hij is 18 en moet zelf leren. Maar adviezen hoe er mee om te gaan krijgt hij natuurlijk wel van me.
    Dus hij maakt nu elke week even een foto van het rooster. En hij heeft met alle collega's afgesproken dat wijzigingen per mail doorgegeven worden.
Terug naar de lijst