Ervaringen met tandartsen in het buitenland.

Ervaringen met tandartsen in het buitenland. 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Mijn brug is zogezegd overleden. Er moeten nu 2 implantaten geplaatst worden en 2 kronen. Gaat meer dan 3000 euro kosten,.Smile
    Nu is het in het buitenland veel goedkoper (Turkije, Hongarije, Thailand).

    Heeft iemand ervaring met tandheelkunde in het buitenland?
  2. Petrie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petrie
    Zelf heb ik er geen ervaring mee maar ken wel mensen in mijn omgeving die het in Belgie hebben laten doen dat was in ieder geval stuk goedkoper.
    En mss naar je zorgverzekering kijken omdat je in januari nieuwe kan afsluiten. Aanvullende verzekering en uitgebreide tandartsverzekering misschien een idee?
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Petrie
    Zelf heb ik er geen ervaring mee maar ken wel mensen in mijn omgeving die het in Belgie hebben laten doen dat was in ieder geval stuk goedkoper.
    En mss naar je zorgverzekering kijken omdat je in januari nieuwe kan afsluiten. Aanvullende verzekering en uitgebreide tandartsverzekering misschien een idee?


    Dankjewel, ik zal ook eens in Belgi? zoeken via Google. Ik heb een basisverzekering en een aanvullende tandartsenverzekering van 500 euro per jaar. Maar die kun je niet zomaar ophogen als je weet wat er allemaal aan komt.
    Zoiets als een brandend huis he? Smile
  4. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef twelve
    Mijn brug is zogezegd overleden. Er moeten nu 2 implantaten geplaatst worden en 2 kronen. Gaat meer dan 3000 euro kosten,.Smile
    Nu is het in het buitenland veel goedkoper (Turkije, Hongarije, Thailand).

    Heeft iemand ervaring met tandheelkunde in het buitenland?



    als je na Thailand of zo gaat en er zou wat mis gaan nadat je thuis bent, komt zelden voor maar stel dat, dan sta je toch ff denk in de problemen want de garantie is dan heel ver weg
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids



    als je na Thailand of zo gaat en er zou wat mis gaan nadat je thuis bent, komt zelden voor maar stel dat, dan sta je toch ff denk in de problemen want de garantie is dan heel ver weg


    Ik ben eigenlijk op zoek naar goede adressen in het buitenland. Ik vraag dus of mensen er ervaring mee hebben. In dat geval weten ze ook hoe de nazorg is geregeld.


    Vaak is er ook voor buitenlandse tandartsen nazorg in Nederland. Smile

    By the way:

    Ik hoef ook geen bangmaak-reacties, dat alleen in Nederland alles perfect geregeld is en dat het daarom allemaal zo duur is, want dat is niet zo.Heb ooit mijn ogen laten laseren in Belgi? en behalve de scherpere prijs, werd ik geholpen door een van de beste oogartsen van Europa.Smile
  6. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    Ik weet dat Jos Verboven naar het buitenland is geweest voor tandzorg. Misschien kun je via FB contact opnemen met hem?
  7. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef SSimone
    Ik weet dat Jos Verboven naar het buitenland is geweest voor tandzorg. Misschien kun je via FB contact opnemen met hem?


    Boedapest

    Mijn zoon heeft zijn hele gebit laten saneren in Bangkok voor - naar Nederlandse begrippen - een habbekrats.
  8. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Ik heb goede tandartservaringen in zowel Rusland als Mexico ... niet bepaald naast de deur (en van nazorg in NL was geen sprake overigens).
    Ik lees dit draadje met belangstelling mee, maar persoonlijk denk ik dat Belgi? helemaal geen verkeerde optie is in deze.
  9. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Boog heeft zijn ogen laten laseren in Turkije. Hij heeft nergens last van. Dit is geloof ik twee jaar geleden gebeurt.

    Ik heb zelf ook gekeken voor tandarts daar. De klinieken zien er uit om door een ringetje te halen.
    Zodra ik kan ga ik er heen om eens te kijken hoe en wat.
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Voor een implantaat moet je terug want die moet eerst drie maanden vast groeien voor de kies er op mag. Zal bij een tand niet anders zijn.

    In nl kost een beetje inplantaat zo'n ?1.800 per stuk.
  11. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    dan 2 jaar achtereen een vakantie in turkije boeken....
  12. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Ik lees mee
Terug naar de lijst