Wanneer wil je? Mss kan je gewoon in mijn huis. 20 min naar de kust. 20 min naar Amsterdam.
Dit onderwerp is gesloten. door kaatje zelf op 9 mei 2017 om 11:21:16 |
Terug naar de lijst
-
-
Bedankt voor het meedenken en het lieve aanbod (Mikky)! Ik heb nog even verder gespeurd en kwam toen bij een camping in Sint Maartenszee. Daar kunnen we 2 trekkershutjes huren voor een nachtje. 800 meter van het strand, dus die jongens vermaken zich wel. Nu duimen voor mooi weer Ik vind het erg leuk dat ze dit nog even samen kunnen doen. Ik heb zoon gevraagd of hij niet alleen met B. ergens wilde kamperen, maar nee......
-
-
-
-
quote:
Dit schreef kaatje
Volgens mij tussen 9 en 19 uur aangelijnd. Gelukkig is het eind juni heeeel lang licht
Even goed nakijken, o p een gegeven moment mogen ze niet meer overal op het strand. We gingen dan ergens bij julianadorp het strand ap -
quote:
[i]Dit schreef kaatje Volgens mij tussen 9 en 19 uur aangelijnd. Gelukkig is het eind juni heeeel lang licht
Hangt er vanaf waar. Egmond kan je tot 10 uur smorgens met hond los op strand. In het hoogseizoen. IJmuiden bepaalde delen hele jaar door -
quote:
Dit schreef kaatje
Bedankt voor het meedenken en het lieve aanbod (Mikky)! Ik heb nog even verder gespeurd en kwam toen bij een camping in Sint Maartenszee. Daar kunnen we 2 trekkershutjes huren voor een nachtje. 800 meter van het strand, dus die jongens vermaken zich wel. Nu duimen voor mooi weer Ik vind het erg leuk dat ze dit nog even samen kunnen doen. Ik heb zoon gevraagd of hij niet alleen met B. ergens wilde kamperen, maar nee......
Leuk hoor en als het geen (zon/liggend) strandweer is kan je met de kinderen ook terecht bij de Goudvis. (of de hond mee mag weet ik zo niet.)
>>LINK<< -
-
-
-