Betrouwbare makelaar in Amsterdam gezocht

Betrouwbare makelaar in Amsterdam gezocht 

Onderwerp van Lallebal

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Ik heb mijn huis destijds ook verkocht via makelaarsland. Het scheelde zoveel geld dat ik het de moeite van het proberen waard vond. Mijn vraagprijs had ik hoger gezet dan ik verwachtte te krijgen. Alle bezichtigingen had ik op een dag ingepland, Een vriendenstel hielp me, een ving ze op voor koffie, de ander liep alvast een rondje als ik uitliep met iemand, dan kon ik ze halverwege overnemen. Ik begon met om het uur inplannen, daarna op de halve uren en daarna op de kwartieren. Het was voor iedereen duidelijk dat er genoeg mensen kwamen. Einde van de dag had ik ook een bod op de vraagprijs en daar is ie ook voor verkocht.
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef rotonde
    Ik heb mijn huis destijds ook verkocht via makelaarsland. Het scheelde zoveel geld dat ik het de moeite van het proberen waard vond. Mijn vraagprijs had ik hoger gezet dan ik verwachtte te krijgen. Alle bezichtigingen had ik op een dag ingepland, Een vriendenstel hielp me, een ving ze op voor koffie, de ander liep alvast een rondje als ik uitliep met iemand, dan kon ik ze halverwege overnemen. Ik begon met om het uur inplannen, daarna op de halve uren en daarna op de kwartieren. Het was voor iedereen duidelijk dat er genoeg mensen kwamen. Einde van de dag had ik ook een bod op de vraagprijs en daar is ie ook voor verkocht.

    Dit bedoel ik 👍
  3. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Dirk

    Dit bedoel ik 👍

    Smile
    Scheelde mij toen ook duizenden.
  5. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    Bij makelaarsbalie kost het je in totaal 349 euro en daarmee kom je ook op Funda ;)
  6. ton1965
    2021: ik wil op vakantie!

    Toon alleen de berichten van ton1965
    een bewoond huis (met meubels) verkoopt beter dan een heel leeg huis....
  7. Lallebal
    Anemoontjes

    Toon alleen de berichten van Lallebal

    quote:
    Dit schreef ton1965
    een bewoond huis (met meubels) verkoopt beter dan een heel leeg huis....


    Het ligt eraan wat voor meubels en hoeveel.
    In ons geval is leeg beter.
  8. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    In Amsterdam maakt dat niet uit. Er zijn ook mensen die een lege ruimte bij bezichtiging prettiger vinden. Anders oppimpen met leuke assoires en nadat de makelaar is geweest om foto's te maken deze weer terug brengen bij winkel
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef ton1965
    een bewoond huis (met meubels) verkoopt beter dan een heel leeg huis....
    maakt in de grote steden niet meer uit hoor, door het gebrek aan koopwoningen.
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef ton1965
    een bewoond huis (met meubels) verkoopt beter dan een heel leeg huis....

    Ik zie liever een leeg huis denk ik. In Amsterdam heb je tegenwoordig een open huis ipv losse bezichtigingen. In de meest gewilde wijken is er open huis van 1 uur. Als je daar niet bij bent, heb je pech.
Terug naar de lijst