Solliciteren of niet?

Solliciteren of niet? 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Dat vind ik lief dat jullie duimen.

    Zoals ik al schreef is mijn leidinggevende op dit moment op vakantie. Zijn leidinggevende zit daarom zo nu en dan bij ons en naast mij. Zijn telefoon ging. Toen hij opnam werd er duidelijk naar mijn leidinggevende gevraagd. Nee die is er niet werd gezegd. Er werd daarna iets gevraagd waarna gezegd werd: hoe heet die kandidaat? Daarna werd het gesprek afgekapt en elders voortgezet....

    Vind het eng.
  2. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    Niet eng vinden.

    HR is benieuwd en wil feedback van jouw leidinggevende. Ik vind het een snelle actie en hoop dat jij de juiste kandidaat gevonden wordt.

    Het zou echt perfect zijn in combinatie met de te starten studie.

    Ik duim weer verder.
  3. quote:
    Dit schreef Dayenne
    Dat vind ik lief dat jullie duimen.

    Zoals ik al schreef is mijn leidinggevende op dit moment op vakantie. Zijn leidinggevende zit daarom zo nu en dan bij ons en naast mij. Zijn telefoon ging. Toen hij opnam werd er duidelijk naar mijn leidinggevende gevraagd. Nee die is er niet werd gezegd. Er werd daarna iets gevraagd waarna gezegd werd: hoe heet die kandidaat? Daarna werd het gesprek afgekapt en elders voortgezet....

    Vind het eng.



    Dan nemen ze jouw sollicitatie in ieder geval serieus! Ze hadden m ook direct in de prullenbak kunnen gooien. Dat heb je alvast bereikt. Smile
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Clara



    Dan nemen ze jouw sollicitatie in ieder geval serieus! Ze hadden m ook direct in de prullenbak kunnen gooien. Dat heb je alvast bereikt. Smile

    Ja dat is waar!
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef DianaB
    Niet eng vinden.

    HR is benieuwd en wil feedback van jouw leidinggevende. Ik vind het een snelle actie en hoop dat jij de juiste kandidaat gevonden wordt.

    Het zou echt perfect zijn in combinatie met de te starten studie.

    Ik duim weer verder.

    Dank je wel.
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Wat zou dit goed passen! Succes!
  7. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    Eng en spannend is het altijd....maar het is ook logisch dat als het gesprek over jou zou zijn gegaan onder 4 oren zou plaats vinden. tot ze overgaan na de gesprekken met sollicitanten
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    Eng en spannend is het altijd....maar het is ook logisch dat als het gesprek over jou zou zijn gegaan onder 4 oren zou plaats vinden. tot ze overgaan na de gesprekken met sollicitanten

    Uiteraard.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    De advertentie tekst van de vacature is aangepast. Het klantenservice deel is geschrapt. Smile
  10. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    De advertentie tekst van de vacature is aangepast. Het klantenservice deel is geschrapt. Smile



    Rustig afwachten tot zij op je brief reageren.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik las de advertentie nogmaals en ontdekte dat ik eea anders ge?nterpreteerd heb. 'Startend' kun je opvatten zoals ik dat deed, nog te beginnen met opleiding. Maar in de wereld van de vacatures zou dat wel eens startend op de arbeidsmarkt kunnen zijn, met hbo diploma al in je zak... Smile Ik schaam me dood...

    Morgen is leidinggevende terug.
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Je vooral niet schamen. Het is altijd goed om aan te geven dat je ge?nteresseerd bent. En je bent toch ook startend? Gewoon volhouden.
Terug naar de lijst