Carri?reswitch naar het (beroeps) onderwijs

Carri?reswitch naar het (beroeps) onderwijs 

Onderwerp van marinus

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus

    Inmiddels heb ik een paar keer meegelopen bij een ROC in Zwolle wat erg leuk was.
    In eerste instantie waren er geen vacatures (maar dat wist ik ook wel).
    Vorige week mailden ze dat ze wegens ziekte vervanging zoeken.
    Na intern wat geschoven te hebben is er 0,4 fte beschikbaar.
    Vanmorgen op gesprek geweest, en na de mei-vakantie kan ik daar beginnen voor 0,4fte als docent elektrotechniek / besturingstechniek.
    Kans is groot dat het aantal uren na de zomervakantie meer wordt. (ze zijn groeiende).
    Voorlopig voor de overige 0,4 fte of een baantje elders zoeken (bv commercieel bedrijf bv) of tijdenlijk in de WW.

    Ik hoop dat het (gedwongen) ontslag mij weer een zetje de positieve richting heeft ingeholpen.
  2. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Klinkt best goed, toch.
  3. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Gefeliciteerd! Mooie kans voor je. SmileLekker beetje ervaring op doen. Top!
  4. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    quote:
    Dit schreef marinus
    Inmiddels heb ik een paar keer meegelopen bij een ROC in Zwolle wat erg leuk was.
    In eerste instantie waren er geen vacatures (maar dat wist ik ook wel).
    Vorige week mailden ze dat ze wegens ziekte vervanging zoeken.
    Na intern wat geschoven te hebben is er 0,4 fte beschikbaar.
    Vanmorgen op gesprek geweest, en na de mei-vakantie kan ik daar beginnen voor 0,4fte als docent elektrotechniek / besturingstechniek.
    Kans is groot dat het aantal uren na de zomervakantie meer wordt. (ze zijn groeiende).
    Voorlopig voor de overige 0,4 fte of een baantje elders zoeken (bv commercieel bedrijf bv) of tijdenlijk in de WW.

    Ik hoop dat het (gedwongen) ontslag mij weer een zetje de positieve richting heeft ingeholpen.


    Gefeliciteerd! Ook hier op zoek naar een baan in het onderwijs en gekeken naar een opleiding van de PTH!
    Druk aan het solliciteren...dus als iemand een baan weet in Noord- Brabant voor een onderwijsassistend op het vmbo afdeling BWI en economie .... hier ben ik !!Smile
  5. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus

    quote:
    Dit schreef ansvanmil


    Gefeliciteerd! Ook hier op zoek naar een baan in het onderwijs en gekeken naar een opleiding van de PTH!
    Druk aan het solliciteren...dus als iemand een baan weet in Noord- Brabant voor een onderwijsassistend op het vmbo afdeling BWI en economie .... hier ben ik !!Smile

    Dankje. Omdat het voor nu vervanging wegens ziekte is, is een onderwijsbevoegdheid nog niet direct nodig (blijkbaar mag je in bepaalde situaties onbevoegd voor de klas). Als ik het leuk blijf vinden dan moet ik idd weer in de schoolbanken. Omdat ik een relevante HBO opleiding heb gedaan (HTS-E) is een cursus van (PDG) 1,5 jaar (1 dag per week) voldoende. Ja mag dan binnen het MBO en volwasseneonderwijs les geven.
  6. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    Leuk! Mooie kans om wat ervaring op te doen en rustig te beginnen. Veel plezier en succes!
Terug naar de lijst