Wat oogst jij uit je moestuin?

Wat oogst jij uit je moestuin? 

Onderwerp van nienkevb

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    klein kiekje van mij moes/fruit tuintje


    Heb je al kiwi's, zie ik dat goed?
    Lekker grote moestuin
  2. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    ik oogst voorlopig niets meer, ik laat het aan de vogels en andere beesten.
    Mogelijk blijven alleen de druiven er in voldoende mate over om van te eten.
  3. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Heb je al kiwi's, zie ik dat goed?
    Lekker grote moestuin



    Kiwi nu al 4 jaar maar niet meer dan blad gehad
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids



    Kiwi nu al 4 jaar maar niet meer dan blad gehad


    Ook geen bloemen erin? Je hebt wel mannetje en vrouwtje nodig
  5. 7jeroen7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van 7jeroen7
    Wat leuk jullie moestuinen. Ik heb er zelf geen geduld voor, maar lijkt me wel leuk om te eten uit je eigen tuin!
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef 7jeroen7
    Wat leuk jullie moestuinen. Ik heb er zelf geen geduld voor, maar lijkt me wel leuk om te eten uit je eigen tuin!


    Ik heb alleen een grote bak, hou het eenvoudig.
    Is een optie :)
  7. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Vannacht en komende nacht kan er vorst aan de grond komen. Ik ga na mijn werk nog naar de moestuin om mijn aardappeksen mijn bloeiende aardbeien af te dekken met vliesdoek. Niet dat ik dat graag wil maar ik ga het toch maar doen.

    >>LINK<<
  8. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Anthea
    Vannacht en komende nacht kan er vorst aan de grond komen. Ik ga na mijn werk nog naar de moestuin om mijn aardappeksen mijn bloeiende aardbeien af te dekken met vliesdoek. Niet dat ik dat graag wil maar ik ga het toch maar doen.

    >>LINK<<


    H? gatver.... dat was niet de bedoeling. Tja, wat is wijsheid... ik ga het toch maar afwachten en hopen dat het meevalt. Ben nu niet meer in de gelegenheid om er iets overheen te doen. Ik ben benieuwd.
  9. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Ik zit in het hele lichtblauwe gedeelte. Dus er is wel even vorst aan de grond geweest, maar niet zo lang hoor. Dus ik hoop dat het allemaal wel mee valt. Nu komende nacht nog en dan is het hopelijk gedaan met de nachtvorst.
    Foto is trouwens van bodemtemperatuur. Als het weer aangeeft dat het in de nacht vier graden wordt, dan betekent dat dat de grondtemperatuur toch wel zo?n vijf graden lager kan zijn. Nou ja, en dat zie je ook op de foto.
    Plaatje
  10. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Ik heb 1 slak geoogst; hij woont nu in de groene kliko.Smile
  11. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-
    quote:
    Dit schreef Anthea
    Vannacht en komende nacht kan er vorst aan de grond komen. Ik ga na mijn werk nog naar de moestuin om mijn aardappeksen mijn bloeiende aardbeien af te dekken met vliesdoek. Niet dat ik dat graag wil maar ik ga het toch maar doen.

    >>LINK<<


    Ooh dat heb ik niet gedaan.....hopen dat mijn aardbeien het straks toch nog goed gaan doen...

    Mijn vader de tuinman heeft zojuist mijn kweekbak met sla plantjes en cherry tomaatjes meegenomen. Hij gaat ze overpotten en even in de gaten houden. Ik als dochter van de tuinman heb helaas de groene vingers niet georven.

    Mijn framboos begint al een beetje te groeien .
  12. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Anthea
    Ik zit in het hele lichtblauwe gedeelte. Dus er is wel even vorst aan de grond geweest, maar niet zo lang hoor. Dus ik hoop dat het allemaal wel mee valt. Nu komende nacht nog en dan is het hopelijk gedaan met de nachtvorst.
    Foto is trouwens van bodemtemperatuur. Als het weer aangeeft dat het in de nacht vier graden wordt, dan betekent dat dat de grondtemperatuur toch wel zo?n vijf graden lager kan zijn. Nou ja, en dat zie je ook op de foto.



    Hmmm, ik zit ergens op de grens tussen middenblauw en donkerblauw op het kaartje. Het zag er nog goed uit. ...
Terug naar de lijst