TV maakt geen verbinding

TV maakt geen verbinding 

Onderwerp van Moi76

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Kan het zijn dat je tv een lichtere beveiliging van het wachtwoord wenst? Wep bijvoorbeeld ipv wpa2?


    Huh? Jip en Janneke graag..... Smile
  2. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef josien1
    Je ziggo wifikastje ff stroomloos maken en daarna opnieuw starten? Kom je met bijvoorbeeld je telefoon wel op je thuiswifi?


    Ja met telefoon en iPad alleen niet met de tv. Alles al stroomloos gehad, stekker eruit en erin.... niets.Smile
  3. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Ja met telefoon en iPad alleen niet met de tv. Alles al stroomloos gehad, stekker eruit en erin.... niets.Smile


    Heb je alles tegelijk stroomloos gehad?
  4. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Ziggo bellen
  5. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Ziggo bellen

    Lijkt me handig idd. Kan je alle stappen doorlopen terwijl je aan de telefoon hangt.
    Wel mobiel bellen. Er is er wel eens eentje die je gerust de stekker uit de box laat trekken terwijl je met je vaste nummer belt.Smile
    ?Nee dat kan gewoon hoor!?,
    ?Maar ik bel met de vaste telefoon.?
    ?Geen probleem, kan gewoon.?
    <<tuut tuut tuut>>
    Smile

    Kan je weer zelf bellen om de hele riedel uit te leggen aan een ander, want terugbellen ho maar.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Ziggo bellen

    Ik denk dat dat een goed idee is, maar wellicht ook de klantenservice van je tv. Ziggo komt goed binnen, wifi doet het, tv doet het. Alleen de tv heeft een probleem met wifi en dat is niet het probleem van ziggo.

    Misschien kun je je tv eens handmatig updaten? Of juist terug zetten naar fabrieksinstellingen.
  7. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    WhahahaSmile ga ik idd maar eens doen, lijkt wel of ze met installeren iets niet ook gedaan hebben ofzo......of ik ben gewoon een mega leek op dit gebied!

    Dank voor de hulp en het meedenken!
  8. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    Het is gelukt, ik ben weer in de lucht!

    Ze hebben vanuit daar alles gereset en de modem terug gezet naar de fabrieksinstellingen en zowaar......het lukte weer! 😁

    Thanks voor het meedenken allemaal!
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Bloemangie
    Het is gelukt, ik ben weer in de lucht!

    Ze hebben vanuit daar alles gereset en de modem terug gezet naar de fabrieksinstellingen en zowaar......het lukte weer! 😁

    Thanks voor het meedenken allemaal!

    Fijn!!
Terug naar de lijst