TV maakt geen verbinding

TV maakt geen verbinding 

Onderwerp van Moi76

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Je tv krijgt geen ip adres van de nieuwe router. Ik denk dat je de router even 30sec van stroom moet halen en de tv ook. Echt de stekkers eruit. Eerst de router aanzetten en als je op je telefoon internet hebt, je tv aan zetten. Dan opnieuw inloggen op je nieuwe ssid van ziggo en bijbehorend wachtwoord.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ben je met je telefoon met hetzelfde netwerk verbonden? Ziggo0407?

    Heb je wel contact met je tv ontvanger? De horizon box/mediabox xl?
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Klopt het dat je wil netflixen? Ik zie wel een piek aan storingen bij Netflix. Kun je kijken of je wel een willekeurige andere app van de tv kunt starten, dus niet de apps van de ziggo box.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Kan het zijn dat je tv een lichtere beveiliging van het wachtwoord wenst? Wep bijvoorbeeld ipv wpa2?
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Ziggo bellen

    Ik denk dat dat een goed idee is, maar wellicht ook de klantenservice van je tv. Ziggo komt goed binnen, wifi doet het, tv doet het. Alleen de tv heeft een probleem met wifi en dat is niet het probleem van ziggo.

    Misschien kun je je tv eens handmatig updaten? Of juist terug zetten naar fabrieksinstellingen.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Bloemangie
    Het is gelukt, ik ben weer in de lucht!

    Ze hebben vanuit daar alles gereset en de modem terug gezet naar de fabrieksinstellingen en zowaar......het lukte weer! 😁

    Thanks voor het meedenken allemaal!

    Fijn!!
Terug naar de lijst