Alle draadjes in de auraklep weg?

Alle draadjes in de auraklep weg? 

Onderwerp van Claudia

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    la je een auraclub start, dan diep ik die draadjes op en zet ik daar in. Het moet dan een open of half besloten club zijn.
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Ik had te snel gelezen. Ik dacht dat Claudia de Auraklep terug wilde om elke dag op een link te kunnen drukken. Dat leek me wat omslachtig. Smile
    ehhh dat is toch ook zo?

    Ik zou ze ook al lang gebookmarked hebben.
  3. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia

    quote:
    Dit schreef bart
    la je een auraclub start, dan diep ik die draadjes op en zet ik daar in. Het moet dan een open of half besloten club zijn.


    Lief aangeboden Bart, maar ik heb niet de behoefte om er een club voor te gaan starten en te gaan beheren. Het ging mij alleen om die linken en in de auraklep stonden er best veel in, maar dan ga ik zelf wel googlen. Marlies heeft al een voorzetje gegeven, zie ik Smile.

    En wie hier bedacht heeft dat ik die elke dag aan zou willen klikken, weet ik niet, maar dat is dus absoluut niet het geval, want dan zou ik dat inderdaad niet via de auraklep doen. Ik schreef dat ik ze af en toe gebruikte, meestal als ik gewoon op OA aan het lezen ben en ik daarbij tegelijkertijd mijn gedachten over iets laat gaan en/of dat er op de achtergrond iets voor mij sluimert ofzo, dan popte er gewoon wel eens een vraag op, waarover ik dan een kaartje wilde trekken. En omdat ik dan toch al op OA zat/zit, klikte ik dan gewoon even door naar de auraklep en dan stonden er daar gewoon een hele rits onder elkaar. Zo gebruikte ik die draadjes/linken toen ze er nog stonden Smile
  4. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    quote:
    Dit schreef Claudia


    Lief aangeboden Bart, maar ik heb niet de behoefte om er een club voor te gaan starten en te gaan beheren. Het ging mij alleen om die linken en in de auraklep stonden er best veel in, maar dan ga ik zelf wel googlen. Marlies heeft al een voorzetje gegeven, zie ik Smile.

    En wie hier bedacht heeft dat ik die elke dag aan zou willen klikken, weet ik niet, maar dat is dus absoluut niet het geval, want dan zou ik dat inderdaad niet via de auraklep doen. Ik schreef dat ik ze af en toe gebruikte, meestal als ik gewoon op OA aan het lezen ben en ik daarbij tegelijkertijd mijn gedachten over iets laat gaan en/of dat er op de achtergrond iets voor mij sluimert ofzo, dan popte er gewoon wel eens een vraag op, waarover ik dan een kaartje wilde trekken. En omdat ik dan toch al op OA zat/zit, klikte ik dan gewoon even door naar de auraklep en dan stonden er daar gewoon een hele rits onder elkaar. Zo gebruikte ik die draadjes/linken toen ze er nog stonden Smile

    Ik ook.

    Ik vind t ook jammer dat de auraklep leeg is..
    Het werkte voor mij steunend, hier op OA een lichtpuntje.
  5. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia

    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Ik ook.

    Ik vind t ook jammer dat de auraklep leeg is..
    Het werkte voor mij steunend, hier op OA een lichtpuntje.

    Ja, precies..Smile.. en ik vermoed dat wij (en Ingrid001) niet de enigen zijn. Maar juist omdat het geen dagelijkse bezigheid betreft (en wellicht voor veel anderen ook niet), kom je er pas achter dat die draadjes weg zijn, op het moment dat je een kaartje wil trekken. Eerder heb je dat dus niet door (tenzij mensen het hier nu toevallig bij support zouden lezen). Het kan dus goed zijn dat anderen, die er ook af en toe gebruik van maakten, het gewoon nog niet eens gemerkt hebben dat die draadjes weg zijn.
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    De oplossing is om een club te beginnen of zelf een draadje te starten. Ik ga er geen algemene rubriek voor openhouden als daar een jaar lang niemand iets toevoegt.
  7. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef bart
    la je een auraclub start, dan diep ik die draadjes op en zet ik daar in. Het moet dan een open of half besloten club zijn.

    Mooi voorstel Smile
  8. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Als er behoefte aan is wil ik er wel een club voor starten,,


    Geef maar aan via reactie hier of pb..Smile
  9. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Claudia
    .. maar ik heb niet de behoefte om er een club voor te gaan starten en te gaan beheren.....

    Het starten is even een beetje werk, het beheer van een "gele" of "groene" (groen met alleen de beheerder als lid) is geen werk...
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Dankjewel Leeuwin.

    Ik heb wat oude draadjes overgezet.
Terug naar de lijst