Operatie spataderen ... heeft iemand ervaring / tips ?

Operatie spataderen ... heeft iemand ervaring / tips ? 

Onderwerp van Claudiasaraiva

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Esmeralda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Esmeralda

    Ik weet het niet als vergoed zal worden .
    Ik was wel naar ziekenhuis gestuurd .
    Zal de ziekenhuis dat beslissen als vergoed word of niet ?
  2. Esmeralda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Esmeralda

    quote:
    Dit schreef Home


    Voor de operaties wel, daarna nooit meer...gelukkig!

    Ik kan alleen positief nieuws melden, bij alle drie een ruggeprik gehad (waarvan eentje pas na de operatie begon te werkenSmile)

    Dat is echt niet fijn ... ik heb zo iets mee gemaakt met bevalling van mijn zoon ...
    Ik voel de mes in mijn buik en opeens zag ik de arts rennen ... ik heb twee littekens in mijn buik. Eerst van de sneed waar ik alles voel en de ander was toen hun gingen ?afmaken ?
    Ik moest direct onder narcose gaan... de alarmen gingen ... mijn hartslag was niet normaal door de pijn ... heel raar ervaring
  3. quote:
    Dit schreef claudiasaraiva

    Dat is echt niet fijn ... ik heb zo iets mee gemaakt met bevalling van mijn zoon ...
    Ik voel de mes in mijn buik en opeens zag ik de arts rennen ... ik heb twee littekens in mijn buik. Eerst van de sneed waar ik alles voel en de ander was toen hun gingen ?afmaken ?
    Ik moest direct onder narcose gaan... de alarmen gingen ... mijn hartslag was niet normaal door de pijn ... heel raar ervaring


    Nee niet fijn! Zeg het bij je intake dan kunnen ze wat meer tijd inplannen, bij mij hebben ze ook het dossier opgeduikeld voor de operatie erna...en meer dan voldoende tijd genomenSmile
  4. Annette62
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Annette62
    Spatderen kunnen ook gelaserd worden. Is een poliklinische ingreep, met alleen een plaatselijke verdoving. Duurt ongeveer een half tot 3 kwartier. Bij ons in het ziekenhuis blijf je daarna nog een kwartier ter observatie, om te kijken of het niet gaat nabloeden.
    Na de behandeling moet er nog 48 uur een steunkous aan. Ik weet niet precies hoelang men daarna nog overdag een kous aan moet.
  5. jennie61
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jennie61
    quote:
    Dit schreef Annette62
    Spatderen kunnen ook gelaserd worden. Is een poliklinische ingreep, met alleen een plaatselijke verdoving. Duurt ongeveer een half tot 3 kwartier. Bij ons in het ziekenhuis blijf je daarna nog een kwartier ter observatie, om te kijken of het niet gaat nabloeden.
    Na de behandeling moet er nog 48 uur een steunkous aan. Ik weet niet precies hoelang men daarna nog overdag een kous aan moet.

    En wat is er dan weg? Zijn de vaten dan dicht of is alleen de blauwe kleur weg?
  6. Annette62
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Annette62
    quote:
    Dit schreef jennie61

    En wat is er dan weg? Zijn de vaten dan dicht of is alleen de blauwe kleur weg?


    De vaten worden dicht gebrand

    >>LINK<<
  7. jennie61
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jennie61
    quote:
    Dit schreef Annette62


    De vaten worden dicht gebrand

    >>LINK<<

    Ok, dank voor de info.
  8. Esmeralda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Esmeralda

    Ik heb meer informatie over mijn operatie .
    Zij ( arts) heeft gezegd dat best oplossing voor mij spataderen was dicht spuit. Was net niet groot genoeg om uitrekken , was risico dat zal breken .
    Hebben jullie ervaring met spataderen dicht spuiten ?
  9. Knippenberg
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Knippenberg
    Ik heb veel verschillende behandelingen hier in Nijmegen gedaan.
    Van strippen tot laseren en weg spuiten en zo nog wat andere behandelingen maar dat ik nou kan zeggen ik ben er van af nee.
    Dat strippen bleek niet goed gedaan te zijn.
    Ik weet niet wat nou de beste behandeling is.
    Moet er van de week zelf weer voor naar de arts om te kijken wat ze nu weer gaan doen.
    Succes ermee.
  10. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Annette62


    De vaten worden dicht gebrand

    >>LINK<<


    Een evt volgende keer zou ik ook dit doen, schijnt dat de ader daar wel groot genoeg voor moet zijn in diameter .

    Zo’n 15 jaar geleden van knie tot lies gestript , was toen heel normaal.
    Alles is daarna wel bont en blauw
    20 aug '19 - 17:46:05 / 20 aug '19 - 19:13:12
  11. roely
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van roely
    En het schijnt weer terug te komen.
    Benmzelf ook verschillende keren geholpen.
    Als je veel aderen last weg halen is dat een oplossing voor nu maar niet voor de toekomst dan heb je minder aderen dat kan problemen geven vocht en bloed moet wel afgevoerd kunnen worden.volgens mijn huisarts.
    Huisarts gaf advies alleen steunkousen helpen en er mee leren leven.
    En geloof me ik heb behoorlijke spataderen.
Terug naar de lijst