Kattenharen verwijderen

Kattenharen verwijderen 

Onderwerp van Megane

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Bindi
    Padam Padam

    Toon alleen de berichten van Bindi
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik durf met zoveel haren de dekens niet te wassen. Ben bang voor problemen met de machine. Ik koop dus goedkope fleece dekens en als het me te gortig wordt gooi ik ze weg.



    +1
    En met de stofzuiger
  2. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Ik heb mijn huis er wel op ingericht trouwens. Plavuizen zonder kleed. Geen stoffen bank. Dat soort dingen.
  3. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    Ik heb fleece dekens over mijn bank Die ik dus regelmatig was. Weleens opgemerkt dat kattenharen niet aan spijkerstof blijven hangen? N bank enof n sprei
    van spijkerstof zou dus ideaal zijn ;)
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE

    die wilde ik ook gaan plaatsen en vragen of er iemand ervaring mee heeft...
    goed te weten dat ie bevalt!


    Is een kledingschuier, kocht ik vroeger bij de Blokker. Werkt okay.
    Mijn katten mochten nooit boven, Verder de katten.stofzuigen die dat toestonden en bank was gladdere stof dat ging prima.
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Dingetje
    Tis vooral vervelend als je mensen op bezoek hebt die er vies van zijn en je een gevoel geven alsof je vies bent. Herkennen jullie dat ?

    Ik vind het ook vies, maar vind het dan ook niet erg om niet te komen. Niets erger dan compleet onder de dierenharen zitten als je ergens op de bank hebt gezeten Smile

    Vind het wel raar dat baasjes dat raar vinden, alsof we allemaal dol zijn op de katten van een ander. Ik laat ook niemand in de melkspuug van mijn baby zitten bijvoorbeeld.
  6. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    Hier blijft de kater snachts in de bijkeuken overdag mag hij op de deken op de bank maar alleen op de deken. Doet hij ook keurig.
    Die deken (pluche) gaat regelmatig in de was. Maar eerst buiten uitschudden. Dan kwartiertje met een paar tennisballen in de droger. Daarna pas wassen.

    Verder geen katteharen op de meubels. Wel eens op mijn trui na een knuffelpartij.

    Met een huishoud(rubberen) handschoen kun je ze ook goed bij elkaar vegen van stoffen.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Ik vind het ook vies, maar vind het dan ook niet erg om niet te komen. Niets erger dan compleet onder de dierenharen zitten als je ergens op de bank hebt gezeten Smile

    Vind het wel raar dat baasjes dat raar vinden, alsof we allemaal dol zijn op de katten van een ander. Ik laat ook niemand in de melkspuug van mijn baby zitten bijvoorbeeld.

    Oh ik weet nog toen je bij mij kwam. Dagen aan het zuigen, rollen enz. om al die haren kwijt te raken. Moest er niet aan denken dat er iets in de taart zou komen.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Oh ik weet nog toen je bij mij kwam. Dagen aan het zuigen, rollen enz. om al die haren kwijt te raken. Moest er niet aan denken dat er iets in de taart zou komen.

    En terecht. Kattenharen horen niet in taarten.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Bloem

    En terecht. Kattenharen horen niet in taarten.

    Precies.
  10. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    Mijn katten mogen overal komen en slapen.
    Wat "men" daarvan denkt, zal me een worst wezen, ik laat toch amper mensen in mijn huis.
    Ik reinig zo goed en kwaad als ik kan, plakrollers, plakband etc.
    Heb d? ideale manier nog niet gevonden, helaas.
  11. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Ik vind het ook vies, maar vind het dan ook niet erg om niet te komen. Niets erger dan compleet onder de dierenharen zitten als je ergens op de bank hebt gezeten Smile

    Vind het wel raar dat baasjes dat raar vinden, alsof we allemaal dol zijn op de katten van een ander. Ik laat ook niemand in de melkspuug van mijn baby zitten bijvoorbeeld.



    Er is wel een verschil tussen huis compleet onder de haren en een huis van iemand die nu eenmaal gewoon huisdieren heeft.
  12. Bericht van Bloem is op 13-05-2019 om 23:09:10 uur verwijderd door Bloem.

    Reden: Dubbel

     
Terug naar de lijst