Stage en reiskosten

Stage en reiskosten 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Stap 1 is de belangrijkste, en die heb je gezet! Smile
  2. quote:
    Dit schreef kaatje
    Maar ik heb besloten om het meer zijn 'probleem' te laten zijn. Hij moet uitgaan van OV (doordeweeks in ieder geval) en kan hij een auto meekrijgen, dan heeft hij geluk. En niet andersom....

    En nu nog zo gaan doen en voelen Smile

    Goed zo. En dan ook echt doen he. Probeer niet uit te stralen dat je het zielig vindt dat zoon lang onderweg is en laat thuis.

  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Goed bezig Kaatje! Smile
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef maartje


    Is hij dan wel verzekerd als er iets gebeurt?

    Via school toch.
    Anwb heeft een verzekering voor jongeren en ik zag dat FBTO een verzekering heeft die gekoppeld is aan een rijgedrag app, gedraag je je in het verkeer, krijg je 30%korting op je maandbedrag. Verdere voorwaarden weet ik niet. En anders op de brommer.

  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Dat zou voor 1 locatie te doen zijn, de andere 2 zijn te ver.

    Bij een bepaald onderdeel van dit bedrijf zochten ze stagiaires. Dat onderdeel zit hier op ca. 20 km vandaan. Tijdens gesprek bleek echter dat hij ook op de hoofdlocatie moet zijn. En daar is nu dus nog een 3e plek bijgekomen....

    Hoezo te ver, mijn zus reed 40 km op haar brommer naar haar vriend, idd een uurtje rijden, maar ze deed het wel.
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Goed bezig Kaatje, zijn stage, zijn probleem.
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Goed zo. En dan ook echt doen he. Probeer niet uit te stralen dat je het zielig vindt dat zoon lang onderweg is en laat thuis.



    Ben al aan het oefenen met mijn pokerface Smile
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Rose_s

    Hoezo te ver, mijn zus reed 40 km op haar brommer naar haar vriend, idd een uurtje rijden, maar ze deed het wel.


    Het zou ook wel kunnen. Al zou ik het in de winterperiode toch wat anders vinden, slecht verlichte weg. Maar dan komen daar ook de benzinekosten + aanschaf brommer bij. Dat gaat 'm niet worden, denk ik. Hij spaart (terecht) liever voor een auto....
    Dus, zoveel mogelijk met OV en indien geluk met auto....(waarbij hij dan echt wel aan de benzinekosten mag meebetalen)
  9. Wat vindt hij er zelf eigenlijk van?
  10. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Ik reis op dit moment veel met OV en heb om geld én tijd te besparen een vouwfiets gekocht. Ik ben nu flexibeler omdat ik niet hoef af te wachten of ik wel/niet de overstap haal.
    Aan het einde van de rit heeft de fiets zich terug betaalt en kan ik kiezen deze te houden of te verkopen.

    Dat kan met een brommer toch ook? Zeker als je nu voor de winter een brommer koopt zijn ze goedkoper en als hij klaar is staat de lente weer voor de deur. Dan verkoopt hij hem toch weer.
  11. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Rose_s

    Via school toch.
    Anwb heeft een verzekering voor jongeren en ik zag dat FBTO een verzekering heeft die gekoppeld is aan een rijgedrag app, gedraag je je in het verkeer, krijg je 30%korting op je maandbedrag. Verdere voorwaarden weet ik niet. En anders op de brommer.



    Denk niet dat dat via school gaat, maar via stagebedrijf. Bij ons moest voor aanvang van de stage het contract getekend zijn.
  12. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Morgen kan hij met een collega meerijden. Hij moet dan eerst 15 minuten naar carpoolplaats fietsen. Of ik 'm ff wilde brengen om 7.15 uur en 's avonds weer Wil ophalen....Gezien zijn houding en gedrag van de laatste tijd voel ik daar niks voor. Heb nu gezegd dat hij kan fietsen. Moet wel iets met dat schuldgevoel Smile
Terug naar de lijst