Stage en reiskosten

Stage en reiskosten 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Morgen kan hij met een collega meerijden. Hij moet dan eerst 15 minuten naar carpoolplaats fietsen. Of ik 'm ff wilde brengen om 7.15 uur en 's avonds weer Wil ophalen....Gezien zijn houding en gedrag van de laatste tijd voel ik daar niks voor. Heb nu gezegd dat hij kan fietsen. Moet wel iets met dat schuldgevoel Smile


    Waarom schuldgevoel, het is maar een kwartiertje fietsen, peanuts voor hem.
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Waarom schuldgevoel, het is maar een kwartiertje fietsen, peanuts voor hem.


    Weet ik. Het is wel een lange dag. 6.50 uur weg, 20.30 uur thuis. Maar ja, hij kan ook 2 nachten (ja, het was zondag weer zover) stappen terwijl hij stage en werk had....En dan kan hij wel 45 minuten enkele reis fietsen Smile
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Vast lastig voor je, goed gedaan!
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Weet ik. Het is wel een lange dag. 6.50 uur weg, 20.30 uur thuis. Maar ja, hij kan ook 2 nachten (ja, het was zondag weer zover) stappen terwijl hij stage en werk had....En dan kan hij wel 45 minuten enkele reis fietsen Smile


    Precies en hij heeft deze stage uitgekozen, of er was niets anders meer mogelijk omdat hij te laat iets ging zoeken, dus volgende keer zal hij het beter regelen of uitzoeken. Of hij zal het iig van regelen wanneer hij er zo zat van is. En dat is ook goed, voor jou en nog veel meer voor hem.....

    Maar voor nu nog ff wennen voor jou om het bij hem te laten, komt vast goed. Smile
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Goed gedaan hoor,,,Smile
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Voel me toch ietwat bezwaard, zeker nu het allemaal uitloopt. Hij zit nog steeds op de stageplek en moet nog minstens 40 minuten met de auto en 15 minuten fietsen....
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Voel me toch ietwat bezwaard, zeker nu het allemaal uitloopt. Hij zit nog steeds op de stageplek en moet nog minstens 40 minuten met de auto en 15 minuten fietsen....


    Lieve Kaatje..

    Hij heeft dit zelf zo geregeld.....

    Laat het los


    Maar ik snap het wel een beetje
  8. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Voel me toch ietwat bezwaard, zeker nu het allemaal uitloopt. Hij zit nog steeds op de stageplek en moet nog minstens 40 minuten met de auto en 15 minuten fietsen....



    Daar heeft ie in het weekend ook geen probleem mee

    En is de 400 uur sneller bereiktSmile
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Lieve Kaatje..

    Hij heeft dit zelf zo geregeld.....

    Laat het los


    Maar ik snap het wel een beetje


    I know....Dat moederhart, he?

    Er spelen wel meer dingen mee waardoor ik me iets standvastiger kan opstellen naar hem nu. Hij maakt het me beslist niet makkelijk de laatste tijd. Ben vanmorgen zelfs gaan speuren naar een kamer voor hem. Maar goed, dat is weer een ander verhaal...
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef maartje



    Daar heeft ie in het weekend ook geen probleem mee

    En is de 400 uur sneller bereiktSmile


    Klopt.

    Dat laatste ook, alleen maakt dat niet uit helaas. Hij moet tot eind mei door....
  11. Jacqueline
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacqueline
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Voel me toch ietwat bezwaard, zeker nu het allemaal uitloopt. Hij zit nog steeds op de stageplek en moet nog minstens 40 minuten met de auto en 15 minuten fietsen....



    Het is "maar" 15 minuten fietsen, he Smile


  12. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Jacqueline



    Het is "maar" 15 minuten fietsen, he Smile



    Smile
Terug naar de lijst