plafondlamp

plafondlamp 

Onderwerp van 00h

Terug naar de lijst
  1. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef maartje


    Ja, ik kom mee, heb een goede dagSmile. Doe je nog ff je adres per pb, ik ben het kwijt. Ik laat nog ff weten hoe laat we komen, Koen is nu ff bij een andere oa-ster lampen ophangen.

    Maartje wil geen PB ontvangen, heeft Koen m nu wel?
    Moet ik nog wel even een boven de WC spiegel lamp halen er is een karwij hier in de buurt geloof ik, en als hij geen zin meer heeft snap ik dat helemaal hoor klus team!

    27 okt '19 - 11:18:39 / 27 okt '19 - 11:36:09
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef 00h

    Maartje wil geen PB ontvangen, heeft Koen m nu wel?
    Moet ik nog wel even een boven de WC spiegel lamp halen er is een karwij hier in de buurt geloof ik, en als hij geen zin meer heeft snap ik dat helemaal hoor klus team!



    Wat gek dat je mij geen pb kunt sturen, bij mijn instellingen staat die optie gewoon op ‘ja’Smile
  3. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Smile k had op email gedrukt
    arrrgggg met teveel dingen tegelijkertijd bezig.
  4. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Smile
    SmileSmileSmile
    SmileSmileSmileSmileSmile
    SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile
    Smile


    Als ik in bed lig en ik trek aan een touwtje, dan gaat het licht aan in de slaapkamer, geen mega TL licht nee een geciviliseerd licht.
    Als ik naar de badkamer loop = twee stappen, en ik druk op de schakelaar naast de deur, dan gaat het licht in de badkamer boven de spiegel aan!
    En dan kan ik na t plassen door met het rondje naar de woonkamer waar ik om de hoek eerst t gang licht aan kan doen
    als ik daar aan een touwtje trek gaat mijn mega grote schoolbel(!) uit Zweden (rommelmarkt) en als ik dan twee stappen naar de voordeur doe zie ik mezelf in de grote IKEA spiegel!!! Als ik dan weer terug stap (twee stappen) kan ik zo het licht weer uit doen in de hal en het licht aan doen in de woonkamer; niet 1 licht nee wel twee mooie peertjes hangen daar te stralen nu!

    om zo het rondje naar de woonkamer af te sluiten in de de slaapkamer! Voor een koprol van blijdschap op t bed!

    Smile
    SmileSmileSmile
    SmileSmileSmileSmileSmile
    SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile
    Smile



    Ik ga nog een rondje lopen, de meeste kun je links en rechtom aan of uit zetten, even kijken of je na linksom gelijk ook rechtsom de lampen weer aan krijgt
    t Is net een echt huis nu.
    Koen is de held!!!!
    En Maartje de motor!
    "Moeten de spiegels ook nog 00h?" FANTASTISCH!!!!
    SmileSmileSmile
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Het was super gezellig Smile
  6. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef maartje
    Het was super gezellig Smile

    Ja he! Net een OA uitje! Vond ik ook, fijn jullie zo samen te zien! SmileSmileSmile
  7. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef 00h

    Ja he! Net een OA uitje! Vond ik ook, fijn jullie zo samen te zien! SmileSmileSmile


    hoe iets zo simpels zo waardevol kan zijn. let there be light!
  8. quote:
    Dit schreef 00h
    Smile
    SmileSmileSmile
    SmileSmileSmileSmileSmile
    SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile
    Smile


    Als ik in bed lig en ik trek aan een touwtje, dan gaat het licht aan in de slaapkamer, geen mega TL licht nee een geciviliseerd licht.
    Als ik naar de badkamer loop = twee stappen, en ik druk op de schakelaar naast de deur, dan gaat het licht in de badkamer boven de spiegel aan!
    En dan kan ik na t plassen door met het rondje naar de woonkamer waar ik om de hoek eerst t gang licht aan kan doen
    als ik daar aan een touwtje trek gaat mijn mega grote schoolbel(!) uit Zweden (rommelmarkt) en als ik dan twee stappen naar de voordeur doe zie ik mezelf in de grote IKEA spiegel!!! Als ik dan weer terug stap (twee stappen) kan ik zo het licht weer uit doen in de hal en het licht aan doen in de woonkamer; niet 1 licht nee wel twee mooie peertjes hangen daar te stralen nu!

    om zo het rondje naar de woonkamer af te sluiten in de de slaapkamer! Voor een koprol van blijdschap op t bed!

    Smile
    SmileSmileSmile
    SmileSmileSmileSmileSmile
    SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile
    Smile



    Ik ga nog een rondje lopen, de meeste kun je links en rechtom aan of uit zetten, even kijken of je na linksom gelijk ook rechtsom de lampen weer aan krijgt
    t Is net een echt huis nu.
    Koen is de held!!!!
    En Maartje de motor!
    "Moeten de spiegels ook nog 00h?" FANTASTISCH!!!!
    SmileSmileSmile

    Dat vraag om een filmpje of wat foto's Smile
  9. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Dat vraag om een filmpje of wat foto's Smile


    @00h ff een rondje rennen met je mobielSmile
  10. ingrid001
    de zon schijnt, heerlijk!

    Toon alleen de berichten van ingrid001
    quote:
    Dit schreef maartje


    @00h ff een rondje rennen met je mobielSmile


    Ik zie het zonder filmpje ook wel voor me! Gaaf hoor!
  11. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef maartje


    @00h ff een rondje rennen met je mobielSmile

    Het is zo fijn thuiskomen!
    Plaatje
  12. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef 00h

    Het is zo fijn thuiskomen!


    Doet alles het nog?Smile
Terug naar de lijst