Traag

Traag 

Onderwerp van scar

Terug naar de lijst
  1. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    quote:
    Dit schreef scar
    Bart, er gaat iets toch niet lekker. Het opslaan van een bericht duurt héél lang, je ziet niet dat de link is geplaatst, dus klik je nog eens, ziet niets, klikt nog eens... En dan na enige tijd staan er twee of drie berichten.


    Dit heb ik ook. En ben van mezelf al niet eens zo snel op een telefoon...
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Hebben jullie misschien de zelfde provider? Ik merk er echt helemaal niets van en zie verder ook geen rare dingen. Ik vermoed dat het een provider-dingetje is. Dat de upload bij hun even niet zo lekker loopt.
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    KPN

    Ik geloof er niets van dat het aan de provider ligt. Het bestaat op Wi-Fi en op 4g.

    Andere sites gaan wel heel snel. Het gaat ook niet om het openen van een topic maar om het wegschrijven/opslaan van een nieuw bericht.
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ik heb kpn, nergens last van.
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    De site laad weer ontzettend traag Smile
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Hier loopt ie als een zonnetje....
  7. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    De site laad weer ontzettend traag Smile


    Hier ook, gezien het aantal berichten dat dubbel geplaatst wordt, zijn we niet de enige, denk ik.Smile
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    Daarnet de vorige BLABLA geopend, het duurde ruim een halve minuut, op mijn laptop, dus niet op mijn mobiele telefoon, voordat dat draadje opende.

    Afdrukken lukte helemaal niet, daar kreeg ik de volgende foutmelding: Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 16777520 bytes) in /data/www/oa3.1/afdrukken.php(100) : eval()'d code on line 8

    Ook het wegschrijven van een bericht duurt soms echt lang, veel langer dan voorheen.

    Ik begrijp dus niet zo goed dat jij het als een zonnetje vindt draaien.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ja die oude bla bla openen duurde bij mij ook een eeuwigheid.
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ja, die hele hele lange draadjes zijn een probleem. Dat overigens al veel langer speelt...

    Er zijn helaas geen eenvoudige oplossingen. Nou, behalve deze dan: een draadje sluit automatisch als er meer dan X berichten zijn. Moet ik X nog even bepalen...
  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Laten we X voorlopig op 5000 zetten.

    Bij reactie 5001 sluit het oude draadje, en opent er een nieuw draadje met de zelfde titel en [1] er voor en met als eerste bericht een link naar het vorige draadje.

    best een goed idee...
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    Ik vind het een goed idee. Zorg je dan wel dat de oorspronkelijke eigenaar ook de eigenaar blijft?
Terug naar de lijst