nieuwe keuken

nieuwe keuken 

Onderwerp van Eeva

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva

    Welke goede ervaringen zijn er binnen de OA met keukenboeren en voor het plaatsen van de keuken..

    Al jaren staat bovenaan mijn huislijst.. een andere ( nieuwe ) keuken. De kosten maar ook het gedoe, vooral waar dan een goede keuken te kopen is, voor een redelijke prijs.
    maken dat bovenaan steeds iets naar onderen terecht komt.

    Dit jaar wil ik toch echt deze grote klus aangaan.


    er zijn vele aanbieders..

  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Niet Ikea.Smile
  3. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Ik heb mijn keuken in mijn vorige huis door de keukenconcurrent in Helmond laten doen. Is inmiddels wel 10 jaar geleden. Ik was er wel tevreden over toen. Er was 1 frontje verkeerd en dat hebben ze meteen nieuw bij besteld. Paar dagen later was het allemaal geregeld.

    Ik lees graag mee want ik wil ooit ook nog een nieuw keuken in dit huis. En inderdaad al dat gedoe er omheen maakt dat ik dit soort dingen graag uitstel...
  4. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva

    quote:
    Dit schreef Inge65
    Niet Ikea.Smile



    daar had ik wel eerst mijn oog op laten vallen, zelfs een blauwe maandag met ontwerpen bezig geweest in zo'n tool van Ikea.
    Totdat ik de verhalen las en hoorde..blijkbaar geen succes.. of misschien zijn er andere ervaringen?

    overigens, ik moet al van ver komen..

    mijn laatste keuken tijdens mijn huwelijk en een paar jaar voor mijn scheiding is in 2009 door Poggenpohl middels architect samengesteld en geplaatst....
    Droom nog van die keuken.. kocht ik mijn huidige huis in 2013.. zat daar exact dezelfde keuken in die ik dus in mijn vorige huis zo verafschuwde en voor een Poggenpohl heb laten inruilen..

    Maar ja, dat gaat het hem nu niet meer worden.. Poggenpohl

    En die keuken zit nu dus nog steeds in mijn huidige huis.. ik heb het als karma maar blijven zien.. da's een bitch!
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    20 jaar geleden goed geholpen door Bloksma keukens uit Leimuiden. Weet niet of ze nog zo goed zijn, maar toen zeker een aanrader
  6. Hightower
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hightower
    Ik heb alles zelf ontworpen en geplaatst, apparatuur van whirlpool erin. U vormige keuken extra verhoogd. Aanrechtblad hoogte 96 cm. Achterwand richting de kamer erin gemaakt.

    In 2005 geplaatst nu nog steeds als nieuw zonder slijtage sporen.

    En die was van ikea.

    Het valt en staat met het monteren.

    Als beroepsbrandweerman samen met 2 collega s erg veel keukens geplaatst voor houtsma en meer van dat soort zaken in Almere.

  7. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    Hier al jaren erg tevreden met mijn Ikea keuken.
  8. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Niet Ikea.Smile


    Was ik wel eerst van plan, maar na jouw ervaringen en van nog meer mensen, zie ik daar maar van af.
  9. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    Ik werk hier >>LINK<< Dat zijn hele goede keukens. Ik kan wel voor een dealer navragen als je wil.

    De zoon van onze bedrijfsleider is na school voor zich zelf begonnen, hij maakt prachtige dingen >>LINK<<
  10. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi
    Goede ervaring met: keukenloods.nl (Alles behalve het sloopwerk laten doen.)
    Redelijke ervaring met: Brugman keukens (We hadden toen een keuken, bijkeuken met apparatuur , badkamers en toiletten laten plaatsen. Alles ging goed behalve met de door hun ingezette tegellegger.)
    Vreselijk slechte ervaring met: Tulp keukens. (Alles wat ongeveer fout kon gaan is ook fout gegaan.)
  11. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Pi
    Goede ervaring met: keukenloods.nl (Alles behalve het sloopwerk laten doen.)
    Redelijke ervaring met: Brugman keukens (We hadden toen een keuken, bijkeuken met apparatuur , badkamers en toiletten laten plaatsen. Alles ging goed behalve met de door hun ingezette tegellegger.)
    Vreselijk slechte ervaring met: Tulp keukens. (Alles wat ongeveer fout kon gaan is ook fout gegaan.)


    Keukenloods is een dealer van de fabriek waar ik werk. Bloksma was dat ook.
    24 jan '20 - 12:48:35 / 24 jan '20 - 13:10:44
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Niet Ikea.Smile



    Is nu alles eindelijk goed Inge?
Terug naar de lijst