OSB-platen verven

OSB-platen verven 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Tool
    Kijk eens naar kwastplamuur

    Gaat niet werken op grote oppervlakten waar uitzetten en krimpen van invloed is en geeft al snel scheurtjes . in het schilder werk .
    We hebben het een keer geprobeerd (schilder) op een plaat die krassen en scheurtjes vertoonde en dat ging niet goed .

    Bart wat je eens kan proberen is de OSB over schilderen met grondverf en dan een laag met latex dubbeldekker maar dan wel een goede kwaliteit en niet Hema, Action of Praxis rommel . Wel eerst de grondverf voor hechting
  2. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    Ik heb het 25 jaar geleden ook op de vloer gehad. Parketlak eroverheen. Geen verf dus daar kan ik niets over zeggen. Maar schoonmaken ging uitstekend. Nat dweilen kon gewoon. Wel minimaal 2 aardige lagen aangebracht.
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Ik heb een testje gedaan, en het lijkt allemaal wel mee te vallen. De structuur is niet zo heel erg als je er twee lagen op smeert.

    Ik heb nu gedaan met twee lagen houtverf én met één laag latex en één laag houtverf. Allebei ongeveer het zelfde resultaat, maar de tweede is goedkoper, dus das mooi.

    Klopt het dat ik het nog een keer andersom moet doen? Eerst een laag houtverf en dan latex er overheen?
  4. Bericht van ansvanmil is op 11-03-2020 om 21:27:48 uur verwijderd door ansvanmil.

    Reden: Foutje

     
Terug naar de lijst