Twee gmail apps op 1 android toestel

Twee gmail apps op 1 android toestel 

Onderwerp van Ronaldjes

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Ronaldjes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ronaldjes

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb nu twee verschillende apps van Gmail voor twee emailadressen. Eigenlijk best wel handig idd Smile



    Whahahahaha, nu ben jij overtuigd dat het handig is. Heb jij het voor mekaar en ik nog steeds niet. Krijg zelfs niet verwijderd. Is andere versie android, welke niet (voor mij) intuïtief werkt.

    Zijn wel allerlei clone appjes, maar of dat ideaal is. Ik ga nog even verder googlen.

  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hmmm dat is jammer. Als je op het Gmail icoon drukt gebeurt er niks? Heb je wel nog steeds twee mail adressen in staan?
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Er zijn veel verschillende mailapps. Gewoon twee verschillende mailapps gebruiken. Per app 1 account.

    Plaatje
  4. Ronaldjes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ronaldjes

    Vond dit juist zo handig,foto erbij. Geen verwarring. Maar als het niet anders kan is een aparte mailapp wellicht een goed idee. Vind wel vreemd dat het niet zou kunnen.
    Plaatje
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dit is precies wat ik had. De ene mail heeft alleen een afbeelding en de andere bij mij niet.
  6. Ronaldjes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ronaldjes

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik ben er al achter! Ga naar de apps op je telefoon. Houdt de gmail app button langer ingedrukt. Je ziet dan alle gekoppelde email adressen. Je kiest een email adres en je krijgt een extra snel koppeling.



    Yes, deels gelukt!!!! Heb het mail icoon naar eerste pagina versleept en nu lukt het om de drie mailadressen weer te geven. Echter wat doe ik daarna? Ik kan er verder nog weinig mee.
    Plaatje
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Je drukt wat langer op het email adres waarvoor je een apart icoon wil. Deze wordt dan gemaakt en ergens neergezet. Wel zorgen dat je ruimte hebt.
Terug naar de lijst