Mondkapje maken.

Mondkapje maken. 

Onderwerp van Malero

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef 00h


    >>LINK<<

    is t zo te zien?
    En zorgen dat je een opening houdt op de plek waar je het er in wilt steken of weer uit wilt halen, een stukje stiksel overslaan is t makkelijkst...


    Ik zie een filmpje over een tasje?
  2. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ik zocht m ook en heb m gevonden en gemaakt. Is best eenvoudig en prima kapje.

    Wat een handige manier!
  3. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ik zie een filmpje over een tasje?

    Ja dat randje ervan is een voorbeeld van een tunnel naaien, het is eigenlijk heel simpel.... Smile
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef 00h

    Wat een handige manier!

    Ja, vond ik wel. Moet nog even elastiek kopen. En nog meer lapjes.Smile
  5. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ja, vond ik wel. Moet nog even elastiek kopen. En nog meer lapjes.Smile

    Het is best leuk om te doen he... k was best trots, nu nog eentje met een gaatje en afdekklepje om een rietje door te steken, voor de chocomelk in de trein,
    kun je dan op t station leveren als verrassings pakket...
    Smile

    sorry k draaf weer s door ...Smile

  6. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Het is ook best grappig om te doen. Dit zijn tenminste projectjes om te overzien als je nog niet zo handig bent
    Ik ga het aparte lapje voor het neustunneltje doen. Eerst het tunnellapje met de goede kant tegen de stof leggen en dan vastnaaien aan de onderkant. Dan de bovenkant gewoon meenaaien als je de bovenkant aan elkaar zet (en idd niet vergeten eerst de zijkanten van het tunneltje eerst naar binnen te zomen) Moet gaan lukken

  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Onderweg gewoon niet eten en drinken 00h.

    Dit is het kapje van mij geworden. Wat ze op de filmpjes niet doen is de stof doorstikken aan de bovenkant. Heb ik wel gedaan. Ziet er mooier uit.
    Plaatje
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef rotonde
    Het is ook best grappig om te doen. Dit zijn tenminste projectjes om te overzien als je nog niet zo handig bent
    Ik ga het aparte lapje voor het neustunneltje doen. Eerst het tunnellapje met de goede kant tegen de stof leggen en dan vastnaaien aan de onderkant. Dan de bovenkant gewoon meenaaien als je de bovenkant aan elkaar zet (en idd niet vergeten eerst de zijkanten van het tunneltje eerst naar binnen te zomen) Moet gaan lukken


    Goed bedacht!
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ik zocht m ook en heb m gevonden en gemaakt. Is best eenvoudig en prima kapje.


    Ja idd, het bh model krijg je dan ook ( blijf hem zo ff noemen :))
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb zelf de lange kant open gehouden voor het omdraaien. Je kunt er dan ook een filter in doen.


    Ik de korte kant en dat is onhandig merkte ik. Lange kant kort stukje dichtmaken zodat het filter goed blijft hangen is slimmer
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef rotonde
    Het is ook best grappig om te doen. Dit zijn tenminste projectjes om te overzien als je nog niet zo handig bent
    Ik ga het aparte lapje voor het neustunneltje doen. Eerst het tunnellapje met de goede kant tegen de stof leggen en dan vastnaaien aan de onderkant. Dan de bovenkant gewoon meenaaien als je de bovenkant aan elkaar zet (en idd niet vergeten eerst de zijkanten van het tunneltje eerst naar binnen te zomen) Moet gaan lukken



    Klinkt goed, komt vast ook goed
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Onderweg gewoon niet eten en drinken 00h.

    Dit is het kapje van mij geworden. Wat ze op de filmpjes niet doen is de stof doorstikken aan de bovenkant. Heb ik wel gedaan. Ziet er mooier uit.


    Netjes toch, ik stik de stof ook door op de goede kant.
Terug naar de lijst