Welk kussen schouderpijn/ zijslaper?

Welk kussen schouderpijn/ zijslaper? 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Een goed kussen kan ook al enorm schelen
  2. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Test laatste consumenten gids, drie met een groene score in kolom zijslapers



    De lidl matrassen, komen sowieso bij de consumentengids als beste uit de test
    en zo geschiedde hebben wij die gekocht online........Smile
  3. quote:
    Dit schreef Carla-S
    Mijn jongste woont in een deels gemeubileerde studio.
    Mooi bed met nieuwe, te harde, matras.
    Gevolg, rugpijn en schouderpijn, tintelende armen
    Ik heb voor haar een topper bij Leen Bakker gekocht.
    Nu is het een heerlijk zacht bed geworden en geen klachten meer.
    Topdekmatras de Luxe 9 cm hoog


    Dit heeft bij ons ook enorm geholpen, in ons geval met een topper van ikea. Niet zo dik overigens, maar slap nu heerlijk zacht.
  4. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Mijn jongste woont in een deels gemeubileerde studio.
    Mooi bed met nieuwe, te harde, matras.
    Gevolg, rugpijn en schouderpijn, tintelende armen
    Ik heb voor haar een topper bij Leen Bakker gekocht.
    Nu is het een heerlijk zacht bed geworden en geen klachten meer.
    Topdekmatras de Luxe 9 cm hoog


    Ik heb deze aangeschaft, vandaag met 15% korting. Vanaf morgen alle toppers in de aanbieding tot 40% korting. Mocht er op de topper morgen meer korting zitten dan de 15% dan mag ik het verschil komen ophalen. Ze konden het nog niet zien in het systeem. Kans is er ook dat die morgen minder korting heeft.
  5. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo

    quote:
    Dit schreef Aicha


    Ik heb deze aangeschaft, vandaag met 15% korting. Vanaf morgen alle toppers in de aanbieding tot 40% korting. Mocht er op de topper morgen meer korting zitten dan de 15% dan mag ik het verschil komen ophalen. Ze konden het nog niet zien in het systeem. Kans is er ook dat die morgen minder korting heeft.

    In de winkel zie ik geen korting.
    Online voor mijn maat nu 30%, maar dat was gisteren ook al zo. Ik heb deze nu ook besteld, dochter vind haar matras ook te hard. Zodra ik mijn nieuwe matras heb, krijgt zij deze topper.

    Kussen had ik al gekocht en kan ik ook in hardheid aanpassen. Dus hopelijk komt er snel verandering in mijn pijnlijke gestel Smile
    5 jul '20 - 15:07:25 / 5 jul '20 - 15:19:37
  6. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    quote:
    Dit schreef Coraline

    In de winkel zie ik geen korting.
    Online voor mijn maat nu 30%, maar dat was gisteren ook al zo. Ik heb deze nu ook besteld, dochter vind haar matras ook te hard. Zodra ik mijn nieuwe matras heb, krijgt zij deze topper.

    Kussen had ik al gekocht en kan ik ook in hardheid aanpassen. Dus hopelijk komt er snel verandering in mijn pijnlijke gestel Smile



    Owja nieuw kussen die heb ik ook gekocht.

    Het is nog een beetje vroeg maar ik wens je een goede nacht. Slaap lekker
  7. Lietjuh
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lietjuh
    Ik heb een Matt sleep. Heel blij mee, veel last in verleden van rug en nek. Nu helemaal niet.
  8. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo

    quote:
    Dit schreef Lietjuh
    Ik heb een Matt sleep. Heel blij mee, veel last in verleden van rug en nek. Nu helemaal niet.

    Hey, wat een positief nieuws!!
    Ik heb vandaag toch ook maar de knoop doorgehakt en online dit matras gekocht. Ziet er veelbelovend uit en ook goede materialen en regelingen voor het milieu.

    Helaas is de levertijd tegen de 4 weken, vandaar dat ik alsnog een matras topper hebt gekocht, en een afspraak heb gemaakt bij de fysio morgen.
  9. Lietjuh
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lietjuh
    quote:
    Dit schreef Coraline

    Hey, wat een positief nieuws!!
    Ik heb vandaag toch ook maar de knoop doorgehakt en online dit matras gekocht. Ziet er veelbelovend uit en ook goede materialen en regelingen voor het milieu.

    Helaas is de levertijd tegen de 4 weken, vandaar dat ik alsnog een matras topper hebt gekocht, en een afspraak heb gemaakt bij de fysio morgen.


    Wat goed! Hopelijk bevalt het jou net zo goed. Het is even puzzelen welke hardheid je het beste vind.
  10. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    Ik ga toch even terug met mijn topper. Gister 15% korting vandaag 40%, scheelt toch nog even 49 euro, die kan ik nu dus aan iets anders leuk besteden.
  11. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    quote:
    Dit schreef Anke
    Een goed kussen kan ook al enorm schelen

    Een goed kussen heeft mij inderdaad grotendeels van nekpijn en pijn in schouder en tintelingen afgeholpen.
  12. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo

    Ik slaap nu 3 nachten op het topdek van Leenbakker en een nieuw Silvana kussen en het voelt allemaal al een stuk aangenamer. Het mag van mij nog wel wat zachter dus ik slaap nog wel met kussen tussen/ onder m’n knieën.
    Rug- en schouderklachten zijn al een stuk minder en ik word ook niet meer zo vroeg wakker in de ochtend! Smile

    Hoe is het bij jou @aicha?
Terug naar de lijst