Enkel- of dubbeltarief energie

Enkel- of dubbeltarief energie 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Sinds kort heb ik een slimme meter in huis. Omdat die is geplaatst, heb ik met mijn zoon gesprekken over de tarieven enzo, omdat je dat nu zo goed kan bekijken.

    Zoon vroeg zich af of ik niet beter naar enkeltarief kon gaan, omdat ik eigenlijk geen rekening hou met het voordelige daltarief.

    Wat hebben jullie en zou het inderdaad voordeliger zijn?
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Sinds ik de slimme meter heb, was ik vnl in het weekend en snachts, scheelt toch wel. Ook vaatwasser draait snachts
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Sinds kort heb ik een slimme meter in huis. Omdat die is geplaatst, heb ik met mijn zoon gesprekken over de tarieven enzo, omdat je dat nu zo goed kan bekijken.

    Zoon vroeg zich af of ik niet beter naar enkeltarief kon gaan, omdat ik eigenlijk geen rekening hou met het voordelige daltarief.

    Wat hebben jullie en zou het inderdaad voordeliger zijn?

    Als je er geen rekening mee houdt, is enkel voordeliger.
  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Je kunt het uitrekenen Smile
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Sinds ik de slimme meter heb, was ik vnl in het weekend en snachts, scheelt toch wel. Ook vaatwasser draait snachts


    Dit is nu het tweede weekend dat ik alle was heb opgespaard, maar dat gaat hem niet worden:).
    De vaatwasser draai ik het liefst als ik erbij ben of in de buurt. Hij is gemaakt, maar hij knalde alles er een keer uit.
  6. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef maartje
    Je kunt het uitrekenen Smile



    GrapjasSmile.
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Als je er geen rekening mee houdt, is enkel voordeliger.



    Dank je, hier kan ik wat mee.
  8. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef EllesB



    GrapjasSmile.

    Plaatje
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Sinds kort heb ik een slimme meter in huis. Omdat die is geplaatst, heb ik met mijn zoon gesprekken over de tarieven enzo, omdat je dat nu zo goed kan bekijken.

    Zoon vroeg zich af of ik niet beter naar enkeltarief kon gaan, omdat ik eigenlijk geen rekening hou met het voordelige daltarief.

    Wat hebben jullie en zou het inderdaad voordeliger zijn?

    Ik heb die dubbele meter uitgezet toen ik berekende dat het me max 10 per jaar opleverde. Gaf een boel rust in de planning.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Volgens mij zat je een meter niet uit. Ze pakken alleen het totaal van je verbruik en ipv tarief hoog/laag toe te passen, rekenen ze met enkel tarief.

  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef EllesB


    Dit is nu het tweede weekend dat ik alle was heb opgespaard, maar dat gaat hem niet worden:).
    De vaatwasser draai ik het liefst als ik erbij ben of in de buurt. Hij is gemaakt, maar hij knalde alles er een keer uit.

    Je kunt de was ook in de nacht draaien, hoeft niet alleen in het weekend.
  12. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Je kunt de was ook in de nacht draaien, hoeft niet alleen in het weekend.


    Nee, dat soort elektrische apparaten wil ik in de gaten kunnen houden. En de katten slapen daar, waar de wasmachine staat:).
Terug naar de lijst