Nieuwe wasmachine en droger

Nieuwe wasmachine en droger 

Onderwerp van Marlies

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Ik heb de L6FB186S sinds anderhalf jaar. Daarvoor 12 jaar lang ook zo n soort AEG. Super tevreden over.

    1600 toeren en allerlei programma s, die ook nog in te korten zijn. Gebruik vaak kortere programma s.

    Droger: een Beko warmtepompdroger. Maakt wel veel geluid, maar verder prima.
  2. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb zelf gekozen voor Indesit met 5 jaar garantie op de motor.


    Heb ik ook bij mijn AEG.
  3. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Absoluut!

    Wasmachine heeft meerdere programma's
    Dus ook van 30 minuten ..max 2.5 kg

    Droger is helemaal fijn

    Tip lees eerst wat hij allemaal kan☺
    Hij kan op veel standen en temperaturen maar weegt de inhoud ..zoiets ..ja ik ben er blij meeSmile

  4. quote:
    Dit schreef Sheeba
    Absoluut!

    Wasmachine heeft meerdere programma's
    Dus ook van 30 minuten ..max 2.5 kg

    Droger is helemaal fijn

    Tip lees eerst wat hij allemaal kan☺
    Hij kan op veel standen en temperaturen maar weegt de inhoud ..zoiets ..ja ik ben er blij meeSmile

    Klinkt goed Smile
  5. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef maartje



    Koolborstelloos = stiller en minder slijtage.


    Direct Drive is nog stiller en nog minder slijtage omdat er geen aandrijfriem aanwezig is, ik heb bij mijn wasmachine 10 jaar garantie op de motor.
  6. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Klinkt goed Smile


    Smile
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef scar

    Hou je niet van blauw of was daar een andere reden voor?



    Nee, ik hou niet zo van blauw. Ik heb liever een grijze rand van binnen.
  8. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ik heb al bijna 19 jaar een AEG wasmachine en dito droger. Doen het nog steeds prima.
  9. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef Rene_63
    Zet eerst op een rijtje waar je wasmachine aan moet voldoen en de maximale prijs dat maakt het zoeken heel makkelijk.

    Haier is niet echt onbekend het bestaat al meer dan 30 jaar.

    Ik heb zelf nu al 5 jaar als ik het goed heb een LG was toen 349 en nooit geen problemen mee gehad maar je moet het ook treffen, Bloem had hetzelfde type maar die heeft er volgens mij maar kort mee gedaan.



    LG hier slechte ervaring mee. 2,5 jaar en toen waren de lagers al stuk.
  10. foetske
    ja, best jôh!

    Toon alleen de berichten van foetske
    Haier is eigenaar van o.a. Sanyo, en 'is de grootste ter wereld' qua witgoed.

    Koolborstelloos is een ander type elektromotor. Elektronica regelt dan (precieser) het toerental: is ietsje zuiniger en zeker stiller. Tevens een (stuk) langere levensduur. Nadeel: het elektronicacomponent die het regelt kan weer stuk. Net als een lamp: kan jaren duren, kan na 10 minuten. Kan.

    Er is ook een verschil waar je koopt: BCC heeft 'andere uitvoeringen' dan de andere winkels: inkoopbeleid. Ofwel: een Bosch machine gekocht bij X, dan kun je alle onderdelen op internet vinden (en jouw reparateur dus ook) Maar de machine van BCC staat niet in de nummerlijsten van Bosch: ofwel: de onderdelen kúnnen hetzelfde zijn. Maar ook niet, kán. En niet alleen bij Bosch. BCC maakt flinke winsten op reparaties, meer dan op nieuwe verkoop;

    Ik zag ergens: maak een lijstje. Mee eens, toploader, centrifugetoeren etc. etc. Als je wollen stoffen (truien en zo) alleen met de hand wast, dan heb je geen uitgebreid wolprogramma nodig. En zo verder, maar dat weet je wellicht beter dan ik. Hoewel ik mijn was ook al jaren zelf doe. Succes!
  11. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Heb je echt een droger nodig?
    Sinds de kinderen de deur uit zijn en ik een kamer óver' heb hang ik daar altijd mijn was.
    Het is best lang geleden dat ik mijn droger heb gebruikt.
    Het nadeel van mijn wasmachine is dat hij minder goed centrifugeert dan ik zou willen.
    Mijn oplossing is om alles nog een minuut of tien extra te centrifugeren.
    Na het uithangen kan ik veel dingen de volgende dag al weer gebruiken.

    En bij mooi weer doe ik het soms buiten.

  12. quote:
    Dit schreef Tuwa
    Heb je echt een droger nodig?
    Sinds de kinderen de deur uit zijn en ik een kamer óver' heb hang ik daar altijd mijn was.
    Het is best lang geleden dat ik mijn droger heb gebruikt.
    Het nadeel van mijn wasmachine is dat hij minder goed centrifugeert dan ik zou willen.
    Mijn oplossing is om alles nog een minuut of tien extra te centrifugeren.
    Na het uithangen kan ik veel dingen de volgende dag al weer gebruiken.

    En bij mooi weer doe ik het soms buiten.

    Ja, eigenlijk wel. Mijn droger doet het sinds half maart niet meer, gelukkig is het al die tijd mooi weer geweest zodat ik iig mijn beddengoed buiten kon drogen. Daar heb ik binnen dus echt geen plek voor.
    Geen kamer over en heb een vliering, geen zolder.
Terug naar de lijst