Nieuwe wasmachine en droger

Nieuwe wasmachine en droger 

Onderwerp van Marlies

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Ik heb vorig jaar een Bosch droger en wasmachine aangeschaft. Serie 6 wasmachine en serie 4 droger.

    Tot zover erg tevreden en zoveel stiller dan mijn vorige.

  2. Wasmachine en droger zijn besteld. Beide van AEG. Zal allemaal wel goed zijn., reviews zijn iig goed.
    Donderdag worden ze gebracht, kan ik nog mooi de ruimte waar de wasmachine en droger staan goed schoonmaken en schilderen.

    Bedankt voor jullie bijdragen!
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Gefeliciteerd met je aankoop!
  4. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    Fijn! Lekker snel besloten ... lucht vast op Smile
  5. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Wasmachine en droger zijn besteld. Beide van AEG. Zal allemaal wel goed zijn., reviews zijn iig goed.
    Donderdag worden ze gebracht, kan ik nog mooi de ruimte waar de wasmachine en droger staan goed schoonmaken en schilderen.

    Bedankt voor jullie bijdragen!


    Krijg je geen spijt van !
  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Goed bezig Marlies!
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Marlies
    I
    Coolblue's keuze is van het merk Haier, daar had ik nog niet van gehoord en neig meer naar een bekender merk.



    Ik ben een echte Haier wasmachine fan! Ik heb hiervoor ook andere merken gehad (Miele, Bosch, Brandt)

    Zo'n 12 jaar geleden kocht ik mijn eerste Haier-wasmachine. Ik zocht een goedkope machine (had op dat moment niet veel geld) en dacht er een jaar of vijf mee te kunnen doen.
    Na 8 jaar kreeg hij pas problemen. Nooit een reparatie er aan gehad. Maar toen ging hij lawaai maken (lagers kapot). Het was de moeite niet waard om nog te laten maken.
    Ik heb hem vervangen door een nieuwe Haier, en die draait hier alweer 4 jaar probleemloos!Smile
  8. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Oh je hebt je keus al gemaakt. Veel was- en droogplezier van je nieuwe machines!
  9. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Hier van kieskeurig testen van wasmachine's



    >>LINK<<
  10. Judith
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Judith
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Wasmachine en droger zijn besteld. Beide van AEG. Zal allemaal wel goed zijn., reviews zijn iig goed.
    Donderdag worden ze gebracht, kan ik nog mooi de ruimte waar de wasmachine en droger staan goed schoonmaken en schilderen.

    Bedankt voor jullie bijdragen!


    Hoe bevalt je wasmachine? Welke AEG heb je uiteindelijk genomen?

    Mijn Samsung is zo goed als overleden. Een machines met stoomfunctie, waar ik hier over las, lijkt me wel geinig. Maar pfoeh... welke dan? De Beko heb ik gezien bij de Expert. Die wordt het niet. Iemand nog tips?
  11. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Thanks for teh reminder, er moet er nog even een inSmile
    Tweemaal een Samsung gehad en slechte ervaringen.
    Nu Bosch, top.

    Check: Bosch vario.. perfect? Serie 6, in ieder geval.
    Fij stil en prima wasresultaat, aanrader. Bedacht me dat ik 'm inmiddels twee jaar naar tevredenheid heb

    De Samsung waren uit die ecobubble serie. Had ik nooit een tweede keer in moeten trappen.
    6 sep '20 - 22:43:44 / 6 sep '20 - 23:07:42

  12. quote:
    Dit schreef Judith


    Hoe bevalt je wasmachine? Welke AEG heb je uiteindelijk genomen?

    Mijn Samsung is zo goed als overleden. Een machines met stoomfunctie, waar ik hier over las, lijkt me wel geinig. Maar pfoeh... welke dan? De Beko heb ik gezien bij de Expert. Die wordt het niet. Iemand nog tips?

    Iets uit de 6000 serie. Ben er erg blij mee, wast erg goed schoon. Een normale was duurt best lang, maar je hebt ook een tijdsbesparingsknop.
    Maakt weinig herrie. Wat ik ook fijn vind is het 20 minuten wasprogramma, even snel wat tussendoor wassen.
Terug naar de lijst