Klokkend geluid

Klokkend geluid 

Onderwerp van Moi76

Terug naar de lijst
  1. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Nuevenniet


    Ja ik gok dat er idd ergens een verstopping zit...... misschien een stomme vraag, maar als er elders een verstopping zit. Wie moet ik daarvoor benaderen, voor wie zijn die kosten?


    Ik moest alles regelen via de woningstichting, bij ‘eigen schuld’ waren de kosten voor jezelf.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Nuevenniet


    Ja ik gok dat er idd ergens een verstopping zit...... misschien een stomme vraag, maar als er elders een verstopping zit. Wie moet ik daarvoor benaderen, voor wie zijn die kosten?

    Zolang het doorloopt bij jou, hoef jij niks. Als het bij jou of je buren niet meer doorloopt, bel je de wbv. Die regelt riolering. Vziw kost dat niks als je huurt. Tenminste bij ons niet. Als het verderop zit, is het lastig en schuldige aan te wijzen.
  3. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    als het goed is, is de rioolontstopping deel van de servicekosten (of de huur)

    wel oplossen, niet laten gaan.

    ik heb een poos een kantoor gehad onderin een appartementencomplex. toen ik 's avonds een keer binnen dreef de drek van de bovenburen in mijn gang. bij hun spoelde de pot wel door.....

    later bleek een boom (buiten, ca 10m verderop) met z'n wortels de gresbuis te hebben overwoekerd.
  4. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef maartje


    Ik moest alles regelen via de woningstichting, bij ‘eigen schuld’ waren de kosten voor jezelf.


    Heb op de website gekeken, maar ze komen er niet voor. Eigen kosten, tenzij het speciaal is opgenomen zoals bij een appartementen complex.
  5. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Zolang het doorloopt bij jou, hoef jij niks. Als het bij jou of je buren niet meer doorloopt, bel je de wbv. Die regelt riolering. Vziw kost dat niks als je huurt. Tenminste bij ons niet. Als het verderop zit, is het lastig en schuldige aan te wijzen.


    Ik ga ze maandag iig even bellen! Dit is voor mij onbekend terrein.
  6. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef koen
    als het goed is, is de rioolontstopping deel van de servicekosten (of de huur)

    wel oplossen, niet laten gaan.

    ik heb een poos een kantoor gehad onderin een appartementencomplex. toen ik 's avonds een keer binnen dreef de drek van de bovenburen in mijn gang. bij hun spoelde de pot wel door.....

    later bleek een boom (buiten, ca 10m verderop) met z'n wortels de gresbuis te hebben overwoekerd.


    Ieuuuww 🙈😣

    Nou ik ga ermee aan de slag...... folie eerst..... bij de buren navragen en maandag iig even bellen.
  7. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Bij mij bleek het een dompelaar ofzo te zijn...vervangen door de woningstichting en probleem opgelost.
  8. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Piep
    Bij mij bleek het een dompelaar ofzo te zijn...vervangen door de woningstichting en probleem opgelost.


    Dompelaar? Zit dat niet in de stortbak? Of zit dat in het riool? Het zit namelijk ergens in de riolering gezien dat klokken volgens mij lucht is....het borrelt zeg maar in het water.
  9. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Nuevenniet


    Dompelaar? Zit dat niet in de stortbak? Of zit dat in het riool? Het zit namelijk ergens in de riolering gezien dat klokken volgens mij lucht is....het borrelt zeg maar in het water.


    Het was een soort schuifje ergens, zelfde klachten..maar ik heb er geen verstand van hoor
  10. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Piep


    Het was een soort schuifje ergens, zelfde klachten..maar ik heb er geen verstand van hoor


    Ik ook niet! 🤣 Ik ga het later even googelen!

    Alle tips zijn welkom uiteraard. Moet zo ook nog naar de winkel omdat ik niet voldoende folie In huis heb en ik ga zo even bowlen met drie pubers. 😊
  11. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Ploppen heeft te maken met een niet oké beluchting van het riool en daardoor krijg je vacuüm zuigende werkingen en dat gebeurd dan via zwanenhalzen van toilet of wasbak .Er ontstaat een waterkolom .
    19 jul '20 - 13:20:04 / 19 jul '20 - 13:33:35
  12. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Piep
    Bij mij bleek het een dompelaar ofzo te zijn...vervangen door de woningstichting en probleem opgelost.

    Dompelaar gebruik je om water op te warmen .


    Het zal waarschijnlijk een automatische beluchter geweest zijn van het riool of een terugslagklep . Vroeger werd het riool belucht via een pijp door het dak . Nu ook nog wel maar steeds meer belucht inpandig op hoogste niveau
Terug naar de lijst