bezuinigen door het laten aanpassen downloadsnelheid internet 

Onderwerp van ilse-r

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Hallo!

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik vind Ziggo erg duur, ik heb nu KPN via budgetenergie en Ben op de telefoon, via budgetenergie is KPN nl veel goedkoper.
    Ik zou eens kijken of helemaal overstappen niet veel voordeliger is, €64 vind ik heel veel geld

    Vind ik ook. En die actie van Budget energie is goed Smile Ik heb er ook naar gekeken.

    Ik betaal straks 30 euro, 12mnd, voor 100mbit. Zit nu nog op 50. Incl tv, geen vaste tel. Bij telfort, omdat ik er al zat. Ik had al een aanbod van T-mobile, daar ging telfort overheen. T-mobile kon niet volgen.
  2. Rose_s
    Live life

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Vind ik ook. En die actie van Budget energie is goed Smile Ik heb er ook naar gekeken.


    Ik moet ze nog ff bellen voor de vaste klanten korting.

    Maar ook hun hulp vond ik snel, ik had wat gedoe met tv, dus gelijk nieuw kastje, het ging goed. En een maand later was het weer even niet goed en er kwam gelijk een monteur en heeft alles opgelost.
    Ik ken dat wel heeeeel anders
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    2 dingen van mijn kant:

    KPN levert niet voldoende snelheid bij mij. Let daar dus op dat de internetsnelheden wel gehaald kunnen worden.
    Ik woon te ver van de wijkcentrale waardoor ik hier fysiek maar 8Mb kan halen. En de meeste tijd is dat nog lager. Wel heb ik nu de mogelijkheid tot glasvezel in huis (aansluiting is aangelegd), maar dan ben ik niet goedkoper uit en moet ik extra betalen om formule 1 te zien. Voor mij geen optie dus om over te stappen naar glasvezel vind ik zelf. Tevens is die aanbieding van Budgetenergie dus icm Budget energie. Je energie contract moet maar net afgelopen zijn en je wil wel daar naar overstappen.
    Let ook op dat bij KPN de huur van meerdere decoders er nog bij komt als je met meer tv's wil kijken. Als je kinderen tv op de kamer hebben en/of jijzelf en je wil daar ook tv signaal op, komen daar extra kosten bij (en dan heb ik het nog niet eens over het verbinden van die kastjes met je modem in de meterkast). Natuurlijk helpen apparaten als Chrome cast de kosten te drukken, maar daar heb je wel weer een goed wifi-signaal voor nodig in de slaapkamers.

    De reden waarom ik mijn reactie had verwijderd: er is 1 abo waar je met korting en ongelimiteerd bellen goedkoper uit bent: De start M. Heb je 2GB data en onbeperkt bellen voor 14euro. Persoonlijk vind ik dan 16euro/per maand vele malen beter klinken, icm 20GB data (kun je eindelijk tijdens die autorit als bijrijder die ene aflevering terugkijken die je net gemist hebt).

    En wat betreft de vele MB's die dan "ongebruikt" op de plank blijven liggen? Het is geen verplichting om die MB's op te maken. Je koopt het recht om het te gebruiken, hoeft niet.
    Alleen vraag ik mij af hoe je aan die 16euro/maand komt? Als ik online kijk als Ziggo abonnee kom ik uit op 20euro/maand?
    Je kan nog 1 euro/maand goedkoper uit zijn door een 2jaar abo af te sluiten.

    Bij deze.

  4. Coraline
    Lid sinds 2008

    Toon alleen de berichten van Coraline
    Ik heb het meest simpele pakket van ziggo en dat is toch weer 10 euro minder per maand.
    En ziggo doet het altijd. In die 11 jaar nog nooit een monteur aan huis gehad. Alles is prima zelf te doen en super handig online hulpprogramma.
    Voor als je het geld hebt.
  5. Jan_
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jan_
    quote:
    Dit schreef ilse-r


    3 maanden was de max de zij mij konden bieden....Misschien stel jij de vraag anders. Goed van jou! Al met al denk ik nu, i.c.m. met Vodafone is het geen slechte aanbieding wanneer ik bij hen blijf.
    Respect dat anderen het zo uit kunnen pluizen. Ik raak gemakkelijk het overzicht kwijt en direct onthouden wat men zegt is ook een ding.


    Wat ik doe, is elk jaar Ziggo opzeggen en bij een andere provider een abonnement nemen. Ziggo belt dan op waarom je weg gaat, en dan geef je door dat een andere provider goedkoper is en dat je daar korting krijgt. Dan gaan ze vanzelf onderhandelen. Ik had afgelopen jaar 9 maanden voor 30 euro alles-in-1. Dat was niet duur. Je moet dan wel alles binnen 2 weken regelen, want het 'nieuwe' abonnement moet je binnen 2 weken annuleren.
    En als ze niet bellen dan wissel je van provider, bij de nieuwe krijg je ook altijd een leuke korting. Je hoeft alleen maar het modem terug te sturen.
  6. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Ik heb al jaren een Simpel sim-only abo voor mijn telefoon, onbeperkt bellen voor 10,00

    Misschien is dat wat voor je?

    W.b. het andere...daar hebben anderen een goed advies voor ..ik heb KPN en weet niet eens welke snelheid e.d.Smile

  7. Dayenne
    Hallo!

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Jan_


    Wat ik doe, is elk jaar Ziggo opzeggen en bij een andere provider een abonnement nemen. Ziggo belt dan op waarom je weg gaat, en dan geef je door dat een andere provider goedkoper is en dat je daar korting krijgt. Dan gaan ze vanzelf onderhandelen. Ik had afgelopen jaar 9 maanden voor 30 euro alles-in-1. Dat was niet duur. Je moet dan wel alles binnen 2 weken regelen, want het 'nieuwe' abonnement moet je binnen 2 weken annuleren.
    En als ze niet bellen dan wissel je van provider, bij de nieuwe krijg je ook altijd een leuke korting. Je hoeft alleen maar het modem terug te sturen.

    Precies, dit werkt het beste. Gewoon tegen elkaar uitspelen.
  8. ilse-r
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van ilse-r

    door de aanbieding van Ziggo bespaar ik nu ongeveer een € 7,- p.m. en is wordt mijn Vodafone sim-only eigenlijk een upgrade naar een nieuw hoger data abonnement met oude prijzen en welke mij nu een besparing geeft € 6,- p.m.

    Daarom schrijf ik ook, dat ik al met al denk een goede aanbieding te hebben van Vodafone. De korting bij Ziggo valt mij wel wat tegen.

    Ik heb 5 euro extra korting gekregen. Ik noemde het factuurkorting en Vodafone noemt het Ziggo korting en blijkbaar kan dit ook alleen i.c.m. ziggo complete. Dus wanneer ik bij Ziggo afschaal dan verdwijnt ook de korting.
    Wanneer ik mijn contract laat doorlopen blijf ik € 16,00 betalen heeft men mij telefonisch benadrukt. Alleen, dat lees ik nergens zwart/wit terug in de voorwaarden.

    Al met al zijn de voordeeltjes met mits en anders dan...Dit is natuurlijk ook de samenwerking en onderhandeling tussen de partijen. Je moet het allemaal maar weten. Mijn data abonnement is eigenlijk een upgrade met behoud van de oude oorspronkelijke prijs (klantbehoud) . Ik had in 2017 al een red essential abonnement afgesloten voor één jaar en welke ik niet heb verlengd maar twee jaar heb laten doorlopen. De prijs ging toen met een paar euro omhoog omdat mijn contract was afgelopen en ik dus geen recht op de korting meer had. (dat was toen het verhaal). Verlengen was toen duurder en ik heb me niet verder verdiept.
    Voor onbeperkt bellen bij Vodafone kon ik bij hen ook niet goedkoper. Dit hebben zij nu dus aangepast. Je kunt nu ook met een start abonnement en een aparte blox onbeperkt bellen. Het verschil is inderdaad zo minimaal met het aanbod wat ik nu heb gekregen dat het lekker veilig klinkt om niet op te hoeven letten of ik over een datalimiet van 2 gig heen ga wanneer ik buiten de deur een filmpje zou willen bekijken o.i.d.

    Door de loyaliteitskorting bezuinig ik toch en met behoud van huidige ziggo-pakket, al het is het niet de bezuiniging die ik voor ogen had bij hen. Teruggaan naar een lagere snelheid lijkt mij bij nader inzien niet wenselijk gezien ik ook een toename van streamen verwacht en voorlopig nog thuis werk.
  9. ilse-r
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van ilse-r

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Precies, dit werkt het beste. Gewoon tegen elkaar uitspelen.


    Zo gewoon vind ik het allemaal niet. Als mijn mailadres onafhankelijk was zou ik het makkelijker overwegen denk ik.
  10. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef ilse-r


    Zo gewoon vind ik het allemaal niet. Als mijn mailadres onafhankelijk was zou ik het makkelijker overwegen denk ik.


    Daar kun je nu aan beginnen door een algemeen mailadres te nemen en langzaam je oude over te zetten naar het algemene.
    Zit je tenminste niet in de problemen als je straks echt een probleem met ziggo hebt en je per se zsm weg gaat bij ze.
  11. ilse-r
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van ilse-r

    Yep, inderdaad een goed moment om over te gaan naar een onafhankelijk mailadres. Digitale opschoning. Zal een flinke klus worden dan. Aan de andere kant. Tegenwoordig is veel op eigen portalomgevingen in te zien dus ik hoef niet alles te bewaren, over te zetten.
Terug naar de lijst