airco misschien

airco misschien 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Eeva
    Ja klopt.. in 2031 hoop ik verhuisd te zijn.
    Overigens heb ik zonnepanelen waar tzt een batterij mogelijk gaat zijn om aan te sluiten. In 10 jaar tijd kan er nog veel wijzigen..

    Wat slim!!
  2. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    quote:
    Dit schreef Yanea

    Ja, wat doen we onszelf aan eigenlijk. Maar ergens hebben we blijkbaar toch een Calvinistisch duiveltje op onze schouder, dat fluistert dat we het onszelf niet te makkelijk mogen maken.

    Ik ga toch ook maar een mobiele airco kopen, voor mijn dochter. Haar slaapkamer ligt op het zuiden, het is er om te stikken zo heet. Dan maar hedonisch 😈


    Precies!

    Kwam hier omdat ik toch wel erg veel reviews las waarin men zei dat deze mobiele airco's zo slecht zouden zijn. Ik woon hier ook langer dan in de planning zat dus stelde het dan maar uit. In het voorjaar naarstig op zoek geweest naar andere oplossingen. Ik gaf het op en dacht ik probeer het gewoon. Na heel veel jaren van slecht slapen grijp ik alles aan wat in mijn vermogen zit om het leed wat te verzachten. Iedere nacht redelijk tot goed slapen is er 1.


    Goede gok deze keer. Mocht ik ooit nog een andere kopen zal ik ook naar het energieverbruik kijken. Hoewel......voor die paar dagen tot weken in het jaar.Smile
  3. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    quote:
    Dit schreef Wim
    -haast- gefortificeerd dus, @daro, maar fijn dat het helpend is!


    Ik heb een fotootje bijgevoegd.Smile
  4. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    quote:
    Dit schreef daro


    Ik heb een fotootje bijgevoegd.Smile


    check, gezien + dank 👌
  5. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    Ik heb een uurtje terug mijn airco op de slaapkamer aangezet op de fan stand 2...dan hoeft de turbo straks niet aan en de zonnepanelen leveren vooralsnog de energie nu direct ervoor..
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Eeva
    Ik heb een uurtje terug mijn airco op de slaapkamer aangezet op de fan stand 2...dan hoeft de turbo straks niet aan en de zonnepanelen leveren vooralsnog de energie nu direct ervoor..

    Smile

    Mijn buurman kwam eergisteren even ervaren hoe het is met een airco aan. Vandaag kreeg ik een appje dat de zijne ook binnen is. Voor op de slaapkamer weliswaar. Smile
  7. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Ja, ik vind het het waard.
    Altijd vaste Airco nemen, mobiele is bagger en geklooi.
    Mijne was 1550 aanschaf +installatie.
    Het is een mitshibushi, houd de kamer heerlijk koel op standje 1 en is dan stiller dan fluisterstil....
  8. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Ja, ik vind het het waard.
    Altijd vaste Airco nemen, mobiele is bagger en geklooi.
    Mijne was 1550 aanschaf +installatie.
    Het is een mitshibushi, houd de kamer heerlijk koel op standje 1 en is dan stiller dan fluisterstil....


    Wat neemt ie aan stroom? Wat kost het onderhoud? Ik meen me te herinneren dat bij het ding dat we op het werk hadden jaarlijks vloeistoffen aangevuld moesten worden en filters vervangen.
  9. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Jaarlijks onderhouds contract is 100 euro.
    Stroom zal iets in de orde van 3 a 3,5 kw zijn
  10. Hightower
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hightower
    Heb 2 mobiele beide kosten 2e hands een paar tientjes. Werkt voor die paar keer per jaar uitstekend. Heb 26m2 zonnepanelen dus van verbruik lig ik niet wakker, van de hitte wel.
    9 aug '20 - 08:01:58 / 9 aug '20 - 15:04:45
  11. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Ik ga voor de vaste airco. Nu oriënteren.Volgend voorjaar/winter laten hangen.
    Hoe hebben jullie gezocht naar een goede installateur?
  12. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef robinet
    Ik ga voor de vaste airco. Nu oriënteren.Volgend voorjaar/winter laten hangen.
    Hoe hebben jullie gezocht naar een goede installateur?

    >>LINK<<
    De installareurs in utrecht zijn geweldig, Nog nooit werklui gehad die so netjes werkten.
    Vraag gewoon een offerte?
    9 aug '20 - 08:29:04 / 21 jun '21 - 08:35:30
Terug naar de lijst