Live stream

Live stream 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Wat een goed idee Malero!
    Ik doe mee hoor, als de Sint-veiling opentSmile
  2. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Malero






    Mooi, al twee veilingen verkocht..Smile


    Ja ofkurs! Dat opnemen en koken op eigen tempo van Bloem is best handig 😃

    Of wij komen filmen en eten gewoon op wat jij hebt gemaakt bij de opnames.
  3. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Precies het idee dat ik de dag ervoor bij Bart geopperd heb 😜 Veel succes met de veiling. Leuk dat je het doet alhoewel ik zoiets ook leuk had gevonden 😉 maar dat had ik niet duidelijk gemaakt. Alleen idee geopperd. Volgende keer beter.
    Misschien maak ik er nog een keer een uitje van.
  4. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Ster
    Precies het idee dat ik de dag ervoor bij Bart geopperd heb 😜 Veel succes met de veiling. Leuk dat je het doet alhoewel ik zoiets ook leuk had gevonden 😉 maar dat had ik niet duidelijk gemaakt. Alleen idee geopperd. Volgende keer beter.
    Misschien maak ik er nog een keer een uitje van.



    Ja, heb ik geschreven naar je. We kunnen ook samen werken.

    Het is voor mij trouwens maar een eenmalige aktie, puur voor de sintveiling. Ik ga geen uitjes doen ofzo.
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Mikky


    Ja ofkurs! Dat opnemen en koken op eigen tempo van Bloem is best handig 😃

    Of wij komen filmen en eten gewoon op wat jij hebt gemaakt bij de opnames.

    Die laatste optie is top.
  6. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Die laatste optie is top.


    Jij de camera, ik de regie? Daarna enorme trek van het harde werken..

    Mleerootje! We komen je helpen hoor!
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Weet niet wat voor gerecht er gemaakt gaat worden, maar bedenk dat koken veel geluid maakt. Dus microfoon heel erg dicht bij de mond houden en gevoeligheid laag zetten. Misschien dat je dan hard moet praten, maar beter dat dan dat je onverstaanbaar bent door het snijden, hoge gas of keukenmachine.
    Zullen vast ook een aantal momenten tussen zitten waarin weinig te vertellen is over wat je doet. Bedenk van te voren wat je dan wil vertellen. Evt (als er mogelijkheid is voor 2e microfoon) een 2 spraak houden?

    Probeer ook iets van een kookeiland te hebben dat je met gezicht naar camera kan blijven staan.

    Geef het recept en benodigdheden van te voren door aan deelnemers.

    Oefen van te voren met hoe alles klinkt en je overkomt op beeld en geluid, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Die zullen genoeg komen.

    Licht. Zorg voor voldoende licht waarbij de lampen niet richting de camera schijnen. Misschien het beste om rond de middag te doen als het buiten nog licht is, of helemaal donker, zodat je niet in de schering bezig bent.

    Houd de stream rond de 30minuten of iets langer. Meer dan 1uur gaan mensen andere dingen doen terwijl ze kijken.

    Leuk idee Malero. Ga niet meedoen, maar eens je veel succes
  8. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    quote:
    Dit schreef Ster
    Precies het idee dat ik de dag ervoor bij Bart geopperd heb 😜 Veel succes met de veiling. Leuk dat je het doet alhoewel ik zoiets ook leuk had gevonden 😉 maar dat had ik niet duidelijk gemaakt. Alleen idee geopperd. Volgende keer beter.
    Misschien maak ik er nog een keer een uitje van.


    Nou, als jullie beiden een heel ander type gerecht doen, dan kunnen er toch ook 2 veilingen zijn? Ik stem voor.

  9. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef milla


    Nou, als jullie beiden een heel ander type gerecht doen, dan kunnen er toch ook 2 veilingen zijn? Ik stem voor.


    Dat dacht ik ook meteen
  10. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Ik vind het wel een beetje gek dat iedereen het bericht van Ster min of meer negeert. ‘ Ach, dan doe je het toch samen?’
    Ik zie Malero nergens aanstalten maken om het samen te doen.
    En dat een dag na het pestdraadje.Smile
    Stel, Malero had het idee geopperd en Ster gaat meteen een draadje openen om dit idee vorm te geven. Dan was OA nu te klein.
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Salome

    Stel, Malero had het idee geopperd en Ster gaat meteen een draadje openen om dit idee vorm te geven. Dan was OA nu te klein.


    Ik denk eerder dat het pure onachtzaamheid is. Niet tactisch misschien.
  12. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef Salome
    Ik vind het wel een beetje gek dat iedereen het bericht van Ster min of meer negeert. ‘ Ach, dan doe je het toch samen?’
    Ik zie Malero nergens aanstalten maken om het samen te doen.
    En dat een dag na het pestdraadje.Smile
    Stel, Malero had het idee geopperd en Ster gaat meteen een draadje openen om dit idee vorm te geven. Dan was OA nu te klein.

    Ik lees het net...dat het een idee van Ster is. Als je een idee van een ander uit gaat voeren, refereer daar aan.

    Fijn dat je het schrijft, ik was er nog over aan het nadenken om het ter sprake te brengen.
Terug naar de lijst