Wat een gekloot weer Bart

Wat een gekloot weer Bart 

Onderwerp van Cees

Terug naar de lijst
  1. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees

    quote:
    Dit schreef bart
    Hij is vanochtend gelukkig weer als vanouds.

    Even afkloppen.

    -------------------------------

    De problemen zijn niet nieuw inderdaad. We hebben er achter de schermen veel mee lopen stoeien om het beter te krijgen en dat is grotendeels gelukt. Alleen deze storing was van een geheel andere orde. Hopelijk hebben we nu de juiste remedie gevonden. Zo nee, dan moeten we nog heel veel meer gaan stoeien.



    Fijn dit te horen Bart en met jou hoop ik dat het lek nu boven is.
    Dat zou een heleboel werk aan jouw kant en frustratie aan deze kant schelen.

    In mijn openingsbericht in dit draadje heb ik me onvriendelijk en veel te persoonlijk uitgelaten . Mijn verontschuldiging voor met name het "persoonlijke" deel daarvan.

    Wel wil ik je laten weten dat mijn frustratie is ontstaan door herhaaldelijke storingen enerzijds en misschien nog meer, het (in mijn beleving) ontbreken of uitblijven van communicatie over meldingen van die storingen.

    Daarin zie ik een parallel als jij schrijft een overstap van hosting provider te overwegen met als belangrijk argument dat er geen reactie van Strato komt op jou vragen en roep om hulp.

    Er is weinig zo frustrerend als het gevoel hebben niet gehoord te worden !

    Hopelijk kun je met mijn verduidelijking en de vergelijking met je eigen ervaring met de hostingprovider iets.

    Het laat onverlet dat ik me anders op had moeten stellen in mijn openingsbericht.


  2. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Sorry, dat was even een foutje van mij...

    Hij doet het weer.
  4. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef bart
    Sorry, dat was even een foutje van mij...

    Hij doet het weer.



    Ik neem aan dat je deze foutmelding bedoelt: Parse error: syntax error, unexpected '" seconden"' (T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING) in /data/www/oa3.1/init/functies_login.php on line 442
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Ik neem aan dat je deze foutmelding bedoelt: Parse error: syntax error, unexpected '" seconden"' (T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING) in /data/www/oa3.1/init/functies_login.php on line 442


    ja die was het. Ik was een haakje vergeten. Deze: )
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef bart


    ja die was het. Ik was een haakje vergeten. Deze: )


    er was iets niet in de haak

    wij blijven wel aangehaakt hoor ;-)
Terug naar de lijst