Blundstone/ brede schoenen

Blundstone/ brede schoenen 

Onderwerp van on-my-own

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Sheeba
    En de no stress serie bij manfield

    >>LINK<<



    Ik moest ff in de laarsjes kijken, die lopen echt zalig
  2. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Is No Stress breder? Staat er niet bij namelijk. Ik heb zo'n hekel aan schoenen en kleding kopen omdat ik moeilijk kan slagen. Maar toch weer nieuwe dingen gelezen.
  3. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Is No Stress breder? Staat er niet bij namelijk. Ik heb zo'n hekel aan schoenen en kleding kopen omdat ik moeilijk kan slagen. Maar toch weer nieuwe dingen gelezen.


    Het is zachter leer, ik heb de maat genomen die ik had, ivm hallux valgus en pijnlijke gewrichten..en koude voeten .en dat is geen antwoord op je vraagSmile ze zijn het proberen waard
    28 okt '20 - 12:49:14 / 28 okt '20 - 13:02:18
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Hush puppies heeft ook breedte maten en een uitneembare zool
  5. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Maar wel fijn om te weten dat ze goed tegen koude voeten helpen 🙃
  6. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke
    Ik zie Nijmegen in je profiel staan.
    Bij Theo Jansen in het centrum hebben ze alle genoemde merken en nog meer.
    En personeel wat goed meedenkt. Echt een aanrader!

    Ow ik zie nu dat je de winkels niet in wil.
    Aanrader voor zomerschoenen dan Smile
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik vind juist de schoenen van think! zulk heerlijk zacht leer hebben. Ik loop er altijd zo op weg.

    Ecco is voor mij vaak te smal.

    Clarks heeft ook elegante brede schoenen met een fijne zool.
  8. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    Ik heb vaak schoenen van Solidus en Durea. Hebben allebei uitneembare zolen en t/m breedte m. Zelfs de schoenen met hak stap ik zo in en loop ik zo op weg. Ik heb ook nog eens een hoge wreef en ze hebben nu veel modellen met een rits en veters, ideaal.
  9. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Ik ga zo toch maar even naar de stad. Theo Jansen heeft veel keus ja. Maar het personeel vind ik niet echt aardig. Kwamen een keer met een vleeskleurige omaschoen aan met de woorden erbij dat je niet moeilijk kunt doen als je zulke voeten hebt.

    Waarschijnlijk is dat toeval geweest maar het heeft me ervan weerhouden om erheen te gaan..soort blinde vlek inmiddels. Ik ga het weer proberen.
  10. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Succes!
  11. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Gabor heeft ook fijne breedte maten en modellen die modieus en in meerdere kleuren verkrijgbaar zijn. Vanwege meerdere voetproblemen (o.a. breedte H/G en hallus vallux), koop ik alleen echt leren schoenen, soms slaag ik ook bij Camper.
  12. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Het is niet gelukt gisteren. Heb zoveel schoenen gepast, denk echt wel 50 paar. Bij Theo Jansen en ook bij Holland in Nijmegen hebben ze echt heel goed meegedacht. Dát vond ik echt fijn. Meeste schoenen met wijdte K zijn te ruim bij de enkels en bij de zijkant van mijn voet terwijl ik het voor wel nodig heb. Durea paste nog het beste maar de schoenen die ik mooi vond waren er niet meer in mijn maat (41.5) en ook niet na te bestellen. Ik houd niet van lak of van die dierenprint erop en dat is nu net in de mode. Solidus is eigenlijk het enige merk dat ik nog niet geprobeerd heb. Bij Theo Janssen hadden ze daar alleen degelijke lage schoenen van terwijl er op websites wel leuke vlottere modellen staan. Nu ga ik maar eens op zoek naar een verkooppunt hier in de buurt. Blundstone heb ik nog wel gevonden maar grootste maat was 41. Ze bestellen vrijblijvend nu een grotere maat dus misschien wordt dat nog iets. Wel lastig aan en uit te trekken in het begin trouwens. Ik vind ze wel prachtig. Bij Bever, genoemd als verkooppunt, hebben ze alleen kinderschoenen van dat merk. Dus dat schoot niet op.

    Had er wel echt de balen in, zie er altijd zo tegenop om schoenen te gaan kopen. Nu de moed weer verzameld maar niet geslaagd. Klein probleem natuurlijk, maar toch.....
    29 okt '20 - 14:19:46 / 29 okt '20 - 14:40:17
Terug naar de lijst