Blundstone/ brede schoenen

Blundstone/ brede schoenen 

Onderwerp van on-my-own

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Die schoenenwinkel in Leersum, kan ik echt aanbevelen........

    Prachtige schoenen, mooie maar idd ook best prijzig, ik ga daar sowieso heen als het uitverkoop is

    Ze hebben daar ook breedtemaat H

    >>LINK<<
  2. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Ja, inderdaad...best veel keus en mooie schoenen. Ik heb alleen wijdte K, dus nog iets lastiger. Zal volgende week eens kijken of een ritje Leersum erin zit.
    Dank voor het meezoeken!
  3. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    K hebben ze ook, mijn fout ik dacht dat je H had

    >>LINK<<
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zie dat het vooral prijsklasse erg duur is Smile hier vond ik iets betaalbaardere schoenen, al weet ik je smaak niet. Achteraf betalen is mogelijk, dus je zou van de voor jou op het oog leukste schoen meer maten kunnen bestellen. Is het niks stuur je ze terug. Ook geen gedoe over terugbetaling.
    >>LINK<<
  5. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Idd, die prijzen liggen een stuk lager. Paar best mooie opties. En bestellen/retourneren ook gemakkelijk. Dank!
  6. quote:
    Dit schreef on-my-own


    Ja, wel overwogen. Best zware operaties toch met flink wat pijn? Met veel tijd uit de running. En dat keer twee omdat ze niet twee voeten tegelijkertijd opereren. Wat is jouw ervaring?
    Had voor mezelf besloten dat ik dat pas overweeg als ik op handgemaakte schoenen uit zou komen.
    Komt wel dichterbij nu...maar wil nog niet opgeven.

    Operatie zelf is pijnloos dankzij een zenuwblok in het onderbeen. Er na wel een paar dagen last gehad maar dat werd snel minder. Tijdje met een gipsspalkje en zo’n gekke schoen gelopen, geloof drie weken maar kon daar gewoon mee functioneren. Moeite meer dan waard wat mij betreft. Heb wel maar 1 voet gedaan, de andere is nog niet erg genoeg.
  7. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Ok, dat klinkt wel redelijk goed. Weet je toevallig nog wat evt. risico's zijn? Je mag niet autorijden met zon gipsvoet toch? Dan wordt werken een stuk lastiger. Bij mij zijn beide voeten even erg dus dan ontkom ik niet aan twee operaties helaas.
  8. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef on-my-own
    ........ Durea paste nog het beste maar de schoenen die ik mooi vond waren er niet meer in mijn maat (41.5) en ook niet na te bestellen......

    Kun je die specifieke schoen niet googlen of die nog ergens anders online is te bestellen?
  9. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    quote:
    Dit schreef Erna

    Kun je die specifieke schoen niet googlen of die nog ergens anders online is te bestellen?


    Je kunt per model op de durea site opvragen waar het te koop is.
Terug naar de lijst