Hebben jullie instagram?

Hebben jullie instagram? 

Onderwerp van Inge_

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik voeg geen mensen toe die ik niet ken en al zeker geen (buitenlandse) mannen.
    En met kennen bedoel ik irl en de mensen die ik op OA lees.




    Kun je gewoon bedrijven volgen als je je account niet op ooenbaar zet? Mijn manege bijvoorbeeld?
  2. Jacques
    Carpe diem

    Toon alleen de berichten van Jacques
    Op instagram staan wel veel foto,s van vrouwen met weinig kleding aan trouwens..
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Jacques
    Op instagram staan wel veel foto,s van vrouwen met weinig kleding aan trouwens..



    Die zie jij blijkbaar, ik zie ze nagenoeg nooit, toch gevalletje algoritme denk ik Smile
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Inge_

    Kun je gewoon bedrijven volgen als je je account niet op ooenbaar zet? Mijn manege bijvoorbeeld?



    Ja hoor geen probleem, zolang zij alles op openbaar hebben staan, kun je iedereen volgen
  5. K2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van K2
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Die zie jij blijkbaar, ik zie ze nagenoeg nooit, toch gevalletje algoritme denk ik Smile

    Vanaf nu zie je ze wel, denk ik Smile
  6. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_

    quote:
    Dit schreef Jacques
    Op instagram staan wel veel foto,s van vrouwen met weinig kleding aan trouwens..

    De vrouwen die paardrijden zijn meestal wel voorzien van een cap en laarzen ☺
  7. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    Ik heb al jaren instagram maar doe er zelf niets mee, volg alleen mijn kids en n paar bekenden. Ik schijn al 99 volgers te hebben terwijl ik nog nooit een bericht gepost heb. Ik vind Facebook prettiger om reden dat het blijft staan. Instagram is vluchtig. Wat er vandaag op staat is morgen weer verdwenen, op sommige fotoos na. Bovendien posten veel mensen iedere dag iets. To much ! Maar ieder zijn ding. Ik heb toevallig deze week voor het eerst wel een foto geplaatst bij mijn profiel . Zelfs dat had ik jarenlang niet haha
  8. Jacques
    Carpe diem

    Toon alleen de berichten van Jacques
    quote:
    Dit schreef Inge_

    De vrouwen die paardrijden zijn meestal wel voorzien van een cap en laarzen ☺

    Smile
  9. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef Mimi
    Ik heb al jaren instagram maar doe er zelf niets mee, volg alleen mijn kids en n paar bekenden. Ik schijn al 99 volgers te hebben terwijl ik nog nooit een bericht gepost heb. Ik vind Facebook prettiger om reden dat het blijft staan. Instagram is vluchtig. Wat er vandaag op staat is morgen weer verdwenen, op sommige fotoos na. Bovendien posten veel mensen iedere dag iets. To much ! Maar ieder zijn ding. Ik heb toevallig deze week voor het eerst wel een foto geplaatst bij mijn profiel . Zelfs dat had ik jarenlang niet haha


    Als je iets op je stories plaatst is het inderdaad na 24 uur verdwenen tenzij je het zelf opslaat. Een gewoon bericht blijft staan en is altijd terug te vinden.
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef K2

    Vanaf nu zie je ze wel, denk ik Smile



    Bleuch, Breng ik ze wel in contact met de buitenlandse mannen Smile
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef jeli


    Als je iets op je stories plaatst is het inderdaad na 24 uur verdwenen tenzij je het zelf opslaat. Een gewoon bericht blijft staan en is altijd terug te vinden.


    En zelfs de stories zijn nog wel weer in te zien.
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ja
Terug naar de lijst