Hebben jullie instagram?

Hebben jullie instagram? 

Onderwerp van Inge_

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Ik heb een openbaar account op Instagram. Al jaren. Ik ben er niet heel actief maar ben juist weer begonnen. Ik plaats er foto’s van mijn moestuin, en mijn eigen werk. Dat wil ik dan wel openbaar hebben staan. Dus ik plaats er geen persoonlijke privé zaken. Account heet carinahermse. Mijn eigen naam dus.

    Mijn Facebook staat niet open. Maar behalve familie en vrienden en OAers en kennissen ben ik daar ook bevriend met veel kunstenaars en keramisten. En ben daar ook lid van veel groepen over keramiek, tekenen, katten, koken.
  2. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Nee
  3. Jep
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jep
    nee
  4. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Vraagje aan de mensen die nee zeggen: waarom niet? Hebben jullie dan wel FB of zoiets?
  5. quote:
    Dit schreef Anthea
    Ik heb een openbaar account op Instagram. Al jaren. Ik ben er niet heel actief maar ben juist weer begonnen. Ik plaats er foto’s van mijn moestuin, en mijn eigen werk. Dat wil ik dan wel openbaar hebben staan. Dus ik plaats er geen persoonlijke privé zaken. Account heet carinahermse. Mijn eigen naam dus.

    Mijn Facebook staat niet open. Maar behalve familie en vrienden en OAers en kennissen ben ik daar ook bevriend met veel kunstenaars en keramisten. En ben daar ook lid van veel groepen over keramiek, tekenen, katten, koken.


    Ik heb ook Instagram voor mijn hobbies (lp's verzamelen, moestuin en af en toe een verdwaalde vakantie foto). Profiel daar is openbaar en ik word gevolgd door andere platen verzamelaars en vice versa. Facebook is voor familiezaken en ik ben daar lid van verschillende groepen. En dan heb ik nog Twitter, waar ik vooral lees en ook berichten plaats over zwerfvuil etc. Dus ik gebruik de diverse Social media op verschillende manieren. Ik plaats ook nooit hetzelfde bericht op verschillende Social media. Ik volg best veel mensen die dat wel doen, dat begrijp ik nooit zo goed. Zie dan veel berichten dubbel
  6. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_

    quote:
    Dit schreef frida_m


    Ik heb ook Instagram voor mijn hobbies (lp's verzamelen, moestuin en af en toe een verdwaalde vakantie foto). Profiel daar is openbaar en ik word gevolgd door andere platen verzamelaars en vice versa. Facebook is voor familiezaken en ik ben daar lid van verschillende groepen. En dan heb ik nog Twitter, waar ik vooral lees en ook berichten plaats over zwerfvuil etc. Dus ik gebruik de diverse Social media op verschillende manieren. Ik plaats ook nooit hetzelfde bericht op verschillende Social media. Ik volg best veel mensen die dat wel doen, dat begrijp ik nooit zo goed. Zie dan veel berichten dubbel

    Hmmm, ik heb geen facebook meer, en (nog?) geen instagram of twitter. Jarenlang niet gemist. Maar blijkbaar leid ik ineens aan FOMO 😂😂😂
    Het zal de lockdown wel zijn ...Smile
  7. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Joy
    Vraagje aan de mensen die nee zeggen: waarom niet? Hebben jullie dan wel FB of zoiets?


    Ja Facebook wel. Heb geen tijd voor meer.
  8. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Ja, maar heb nog nooit iets gepost en ben dat ook niet van plan.
    Ik kijk heel weinig. Soms als er een verwijzing naar is.
    Heb wel Facebook maar ben wel heel selectief met toelaten van mensen. Ik volg op Facebook vooral allerlei organisaties, verenigingen en culturele instellingen. Dan weet ik welke films er draaien, concerten en lezingen er zijn. Ook op politiek gebied volg ik het één en ander.
    Ook politieke partijen in mijn eigen gemeente. Zie het vooral als informatiebron.
  9. Irsa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Irsa
    Ik heb Insta maar doe er weinig mee. Juist bij Insta ben ik veel selectiever in wie mij kunnen volgen en wie ik volg. FB daarentegen vind ik veel bedrijven, mensen etc leuk en ben ik lid van veel teveel groepen. Op FB plaatst ik vaker iets, op Insta juist weer vaker alleen in mijn verhaal.
  10. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    quote:
    Dit schreef frida_m


    Ik heb ook Instagram voor mijn hobbies (lp's verzamelen, moestuin en af en toe een verdwaalde vakantie foto). Profiel daar is openbaar en ik word gevolgd door andere platen verzamelaars en vice versa. Facebook is voor familiezaken en ik ben daar lid van verschillende groepen. En dan heb ik nog Twitter, waar ik vooral lees en ook berichten plaats over zwerfvuil etc. Dus ik gebruik de diverse Social media op verschillende manieren. Ik plaats ook nooit hetzelfde bericht op verschillende Social media. Ik volg best veel mensen die dat wel doen, dat begrijp ik nooit zo goed. Zie dan veel berichten dubbel

    Ja, dat is het punt. Als ik iets heb gemaakt plaats ik het op mijn FB pagina. (En dat is dus niet mijn hoofdaccount maar de pagina over keramiek) En dan ook op Instagram inderdaad. Ik doe om die reden niet meer aan automatisch delen.
    Nou ja, ik zie ook wel dubbele berichten van bv kunstenaars op fb en insta. Maar daar kijk ik dan maar overheen omdat ze hun werk wel willen laten zien. Dat is belangrijk. Insta is bv veel internationaler qua volgers.
    10 feb '21 - 18:23:17 / 10 feb '21 - 18:40:25
  11. Ezzie
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ezzie
    Nee, geen Instagram, wel Facebook.
  12. scarlet28
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scarlet28
    Leuk, iedereen heeft weer z'n eigen wijze. Zelf heb ik facebook vooral voor de hobby's. Ik volg tekenaars, meubelmakers e.d.. Insta heb ik sinds kort en misschien ook wel tijdelijk. Veel jonge collega's en mijn jong volwassen kinderen zetten er elke dag iets op ... en ik volg reisitems.
Terug naar de lijst