Inductie

Inductie  

Onderwerp van Sanni66

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wordt niet erg heet er onder? Welke plaat heb je?
  2. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    Ik heb een grote inductieplaat (80 cm met 5 koppelbare zones) van AEG. Een wat duurdere plaat, gewoon vanwege de eisen die ik had. Dat zijn keuzes.
    Deze inductieplaat heeft een perilexstekker en daarvoor is een aparte groep in de meterkast aangebracht. De inductieplaat zit bij mij boven de oven, dat kan gewoon.
    De oven en vaatwasser hebben elk ook een eigen groep. De koelkast gebruikt niet zo veel stroom, dus die kan gewoon ergens bij in (bij mij in de ovengroep).
    Door deze drie groepen kan in principe alles tegelijk draaien.
    Plaatje
  3. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    @Geert26 dat heet toch inbouw?

    Want zo heb ik het ook...
    Ook die grote😊
  4. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    Ja, dit is inbouw.
    Maar qua aansluiting maakt het niet uit, want ook bij losse apparatuur moet je verschillende groepen hebben. Inductie vraagt veel energie, net als een vaatwasser en een oven. En daar heb je aparte groepen voor nodig.
  5. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef geert26
    Ja, dit is inbouw.
    Maar qua aansluiting maakt het niet uit, want ook bij losse apparatuur moet je verschillende groepen hebben. Inductie vraagt veel energie, net als een vaatwasser en een oven. En daar heb je aparte groepen voor nodig.



    Klopt!
  6. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Ik zou zeker gaan voor een plaat met draaiknoppen aan de voorkant.
    Die tiptoetsen bovenop is een en al ellende
  7. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    quote:
    Dit schreef Colly


    Ja, ik heb een losse! Erg blij mee! En met een gewoon stekker trouwens. Hij staat bovenop de vaatwasser en die stekkers wissel ik steeds naar behoefte af in het stopcontact.


    Zo doe ik 't ook, stekker wissel. En op de vaatwasser. Gaat prima. Niks te warm voor de vaatwasser
  8. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Ik zou zeker gaan voor een plaat met draaiknoppen aan de voorkant.
    Die tiptoetsen bovenop is een en al ellende



    SmileVooral als je een kat hebt

    >>LINK<<
  9. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Ik zou zeker gaan voor een plaat met draaiknoppen aan de voorkant.
    Die tiptoetsen bovenop is een en al ellende


    Geen ellende hier, hoor! Erg makkelijk, mooi en veilig. Er zit een lock op dat een kat het niet zomaar kan bedienen.

    Ik heb een Inventum.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Colly


    Geen ellende hier, hoor! Erg makkelijk, mooi en veilig. Er zit een lock op dat een kat het niet zomaar kan bedienen.

    Ik heb een Inventum.

    Ja precies. Ik wil juist geen draaiknop, ziet er toch niet uit? Gewoon de kinderbeveiliging aanzetten als je klaar bent met koken. Of tijdens het koken al (mijn hond zette nog wel eens de booster aan als er vlees stond te garen).
  11. Annett
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annett
    Wanneer je inductie koopt en deze in de keukenblad wilt verwerken, moet je rekening houden met de diepte ervan.
    En afhankelijk van de grote van je inductie een zwaardere groep wellicht in stoppenkast.
  12. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66

    Dit is de situatie, inbouw kan niet, de afzuigkap hangt al dus daar moet de inductie onder. Maar waar zet ik die op als ik geen oven wil?
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    27 feb '21 - 10:48:36 / 14 mrt '21 - 19:51:56
Terug naar de lijst