Matras

Matras 

Onderwerp van Annett

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    [QUOTE]Dit schreef Annett
    Wie kan een goed matras aanbevelen?
    Ik heb jaar geleden matrassen gekocht. Matras met pocketveren. Qua hardheid liggen ze perfect. Echter nu beginnen de wangen (zijkanten) in te zakken.
    Wanneer je matras keert ligt het 2/3 dagen weer goed en dan zakt het weer in.

    Winkel geeft aan dat je ook in het midden van de matras moet liggen dan zou je dit probleem niet hebben.Smile
    Dan had ik maar 160 x 200 moeten kopen en geen 2 aparte.Dus verhaal halen daar gaat niet lukken.

    Ik hoor graag van jullie!Smile

    [/QUOTE

    Ben je hiervoor gewaarschuwd met de vermelding dat je beter een 160 x 200 matras kunt kopen omdat je op enkele matrassen precies in het midden moet liggen? Zie ook gebruiksaanwijzing als die bij de matrassen zat. Als je hier niet voor gewaarschuwd bent, dan hoef je dit niet te verwachten en dan is er sprake van non-conformiteit. (Art. 7.17 BW). Zie voorbeeldbrief >>LINK<<
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef scar
    Zou je geen of minder last van kuil krijgen als je ipv 2x80 1x160 aanschaft?



    Dat denk ik wel, maar dan moeten ze dat van te voren wel vertellen
  3. Annett
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annett

    Klopt. Beter bed.
    Heb jij nieuwe gekregen van beter bed?
  4. Annett
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annett

    Dank je wel.
    Ik ga van het weekend dit uitwerken. En een aangetekende brief sturen naar Beter Bed.
    Benieuwd wat ze zeggen.

  5. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Mijn laatste matrassen zijn van IKEA. Kreeg ze in een rolletje waarvan ik dacht dat het nooit meer goed zou komen, maar oh wat heerlijk - iedere avond weer!
    (2x 80 cm op 2 meter trouwens, met een wig in het midden).
  6. Mijn matrassen zijn van Auping, prijzig maar slapen geweldig.
  7. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Auping Adagio, heb 2x90 breed, ben geen dwarsligger als ik slaap, dus geen "wangen" hier.
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Annett
    Klopt. Beter bed.
    Heb jij nieuwe gekregen van beter bed?


    De topper en bovenste matras komen ze woensdag nieuw brengen. Maar ik heb al na 3 maanden geklaagd, dat scheelt.
    Daarnaast heb je 100 dagen omruilgarantie, ik heb binnem 3 maanden geklaagd, maar dit wist ik niet.
    Daarnaast mag je binnen 2-3 jaar je matras omruilen. Dan betaal je alleen wat je extra voor een ander matras kwijt zou zijn.
    Ook dat wordt niet snel verteld, ik denk dat het daar voor mij wel op uitkomt.
  9. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Onlangs heb ik het afdankertjes-bed dat ik na mijn scheiding in 2005 van familie heb gekregen, naar de kringloop gedaan. Vrij recent, dus zeg maar 15 jaar ná mijn scheiding slaap ik op een nieuw Tempur matras. En dat is een zaligheid. Overigens heb ik het Tempur matras bij datzelfde Beter Bed gekocht ( 🤭).

    Succes met kiezen!
  10. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Wim
    Onlangs heb ik het afdankertjes-bed dat ik na mijn scheiding in 2005 van familie heb gekregen, naar de kringloop gedaan. Vrij recent, dus zeg maar 15 jaar ná mijn scheiding slaap ik op een nieuw Tempur matras. En dat is een zaligheid. Overigens heb ik het Tempur matras bij datzelfde Beter Bed gekocht ( 🤭).

    Succes met kiezen!



    Het gaat om de pocketvering matrassen, die blijken niet zo denderend te zijn. Ik heb er echt spijt van dat ik het gekocht heb.
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE
    Aanbieding via AH


    >>LINK<<



    Emma is ook van Beter Bed, drama's mee lees ik op internet
Terug naar de lijst