Welke raambekleding? 

Onderwerp van Sanni66

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66

    quote:
    Dit schreef DianaB


    Yep. Zoals bij mij nu.


    O ja, nu zie ik het pas, valt helemaal niet op dat het bij jouw uit 2 stukken bestaat, je ziet het alleen bovenaan.
  2. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66

    Ik zal de complimenten over het huis aan de woningbouwvereniging doorgeven Smile
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    O ja, nu zie ik het pas, valt helemaal niet op dat het bij jouw uit 2 stukken bestaat, je ziet het alleen bovenaan.

    Beetje stoffeerder hangt het naadloos op.
  4. mtriviant
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mtriviant
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Bedoel je het blariacumcollege?
    Ja deze zijn levensloopbestendig, alles beneden dus.


    Nee ik dacht in de buurt van het Wildveld, fijn hoor, levensloopbestendig. Leuk vooruitzicht een nieuw huis.
  5. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    O ja, nu zie ik het pas, valt helemaal niet op dat het bij jouw uit 2 stukken bestaat, je ziet het alleen bovenaan.


    Wbt bovenaan daar hoort nog een strip/lat voor die erbij hoort. Bevestigd met klittenband. Maarre...die ligt nog te wachten op de vensterbank......achter de jaloezieën.....oeps. Gevalletje GUG (gruwelijk uitstel gedrag). Smile
  6. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66

    quote:
    Dit schreef mtriviant


    Nee ik dacht in de buurt van het Wildveld, fijn hoor, levensloopbestendig. Leuk vooruitzicht een nieuw huis.


    Ow in Venlo Zuid, 34 stuks, daar zou ik eerst gaan wonen in een levensloop maar die heb ik op het laatste moment afgezegd waren net te klein.
  7. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66

    quote:
    Dit schreef DianaB


    Wbt bovenaan daar hoort nog een strip/lat voor die erbij hoort. Bevestigd met klittenband. Maarre...die ligt nog te wachten op de vensterbank......achter de jaloezieën.....oeps. Gevalletje GUG (gruwelijk uitstel gedrag). Smile


    Dan zie je er echt niks meer van, dus misschien toch maar even doen Smile
  8. mtriviant
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mtriviant
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Ow in Venlo Zuid, 34 stuks, daar zou ik eerst gaan wonen in een levensloop maar die heb ik op het laatste moment afgezegd waren net te klein.


    Ah, dan lijkt jouw nieuwe huis daar wel op 😉. De huizen in Venlo-zuid lijken inderdaad niet heel groot maar wel mooi gebouwd. Ik kom ook regelmatig (voor Corona) op die andere school. Ik zal de volgende keer goed opletten 😁
  9. Carin
    happy

    Toon alleen de berichten van Carin
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Heb ik ook gezien maar dan kan ik de ramen niet meer open maken omdat de bovenste raampjes ook bedekt moeten zijn.


    Aparte cassette op de bovenste raampjes?
  10. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik werk bij iemand die ook houten jalouzieën heeft. Dat raam is niet heel groot, maar als ik de ramen moet wassen en de jalouzieën omhoog moet doen, gaat dat ontzettend zwaar.
    Misschien zijn 2 of 3 stuks dan toch wel beter.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Houten jaloezieën zijn idd erg zwaar.
  12. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Oké, zwart warmt erg op, misschien iets om rekening mee te houden. Ik heb in de keuken zwart hangen. Over de hele breedte, overgenomen maar zou daar zelf niet voor gekozen hebben op deze manier. Hangt bijv 10cm voor het raam, ipv tegen het raam. In mijn woonkamer ook zwart, die zit op het kozijn. Ik heb ook Oost/West ramen.


    Ik had vroeger smalle aluminium jaloezieën. Ik vond dat stof erop vreselijk. Als je het optrok was het een hele bundel bij elkaar.
    Op zwart zie je toch alles? Zeker als het licht erop valt. Ik vind het mooi, maar niet meer in mijn huis.
Terug naar de lijst