Omdoeken knikarm zonnescherm

Omdoeken knikarm zonnescherm 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    Ik heb dus een knikarm zonnescherm. Elektrisch. 6 meter breed en ik denk dat ie 3 meter uitvalt. Ofzo. Hij zat al aan dit huis toen ik het kocht 13 jaar gelee. En toen was ie al oud denk ik.
    Ennieweej, hij heeft losgelaten op de naden, dus nu heb ik 3 'scheuren'. Ik heb geïnformeerd bij de dealer of ze dat konden plakken of naaien ofzo, maar nee. Hij moet worden omgedoekt en dat kost 1750 euro nogwat. Dat is best een hoop geld dus ik keek wat rond op het net en zag dat ik doek kon bestellen en het zelf kon doen. Het filmpje leek me nogal ingewikkeld. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Of toch een nieuw zonnescherm of laten omdoeken?
    Als de zon schijnt heb ik hem altijd uit, dus ik ben wel aan hem gehecht
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Misschien kijken naar een tweedehands scherm?
  3. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Ik ben niet zo handig. Dan moet ik iemand regelen die hem voor me ophangt. En die oude eraf haalt...
  4. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    >>LINK<<

    Ik heb paar jaar terug alleen nw doek besteld en een nw pees
    Is wel ff klungelen

  5. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    Is het mechanische /elektrische gedeelte nog goed? En moet het zonnescherm er niet af voor het omdoeken? Als je zelf niet zo handig bent en gezien de leeftijd, 13 jaar of ouder, zou ik de afweging maken voor een nieuwe. Wat ik vind op internet gaat een zonnescherm 15 tot 20 jaar mee. Die 1750 euro voor omdoeken is best een hoop geld.
  6. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Eric1
    Is het mechanische /elektrische gedeelte nog goed? En moet het zonnescherm er niet af voor het omdoeken? Als je zelf niet zo handig bent en gezien de leeftijd, 13 jaar of ouder, zou ik de afweging maken voor een nieuwe. Wat ik vind op internet gaat een zonnescherm 15 tot 20 jaar mee. Die 1750 euro voor omdoeken is best een hoop geld.


    Ja vind ik ook.

    Mijn eigen zonnescherm is uit 2009 en nu ook aan vervanging toe,. Ik heb even terug gezocht waar ik vorige keer de mijne heb besteld, omdat ik daar maar slechts € 200, 00 (3 meter) voor heb betaald en de kwaliteit prima bleek te zijn. Deze moet ik wel handmatig omhoog draaien, maar dan nog. Dat was bij Primrose.

    Dit is de pagina van de website, misschien heb je er iets aan. >>LINK<<
  7. tasco
    volg je gevoel

    Toon alleen de berichten van tasco
    quote:
    Dit schreef Dorien
    Ik heb dus een knikarm zonnescherm. Elektrisch. 6 meter breed en ik denk dat ie 3 meter uitvalt. Ofzo. Hij zat al aan dit huis toen ik het kocht 13 jaar gelee. En toen was ie al oud denk ik.
    Ennieweej, hij heeft losgelaten op de naden, dus nu heb ik 3 'scheuren'. Ik heb geïnformeerd bij de dealer of ze dat konden plakken of naaien ofzo, maar nee. Hij moet worden omgedoekt en dat kost 1750 euro nogwat. Dat is best een hoop geld dus ik keek wat rond op het net en zag dat ik doek kon bestellen en het zelf kon doen. Het filmpje leek me nogal ingewikkeld. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Of toch een nieuw zonnescherm of laten omdoeken?
    Als de zon schijnt heb ik hem altijd uit, dus ik ben wel aan hem gehecht



    ik heb hetzelfde probleem ook 3 scheuren erin precies op de naat.
    ook gekeken om alleen doek te bestellen andere kant het stoort me niet en de wind kan er mooi doorwaaien hahaha
    had een offerte gevraagd voor nieuw doek en installeren kom ik rond de 600 euro uit.
    de mijne is dan wel 5 meter breed en 3 meter uitval.
    en handmatig
  8. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Die-et
    >>LINK<<

    Ik heb paar jaar terug alleen nw doek besteld en een nw pees
    Is wel ff klungelen

    Hij is van 1992
    Maar is van Aluminium
    Wat kan er aan stuk die paar keer paar jaar dat je m in-/uitdraaidt

  9. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    plaats een aanvraag voor de klus op werkspot.nl
  10. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Vraag eens offertes aan voor een nieuw zonnescherm.
    Bij ons wordt binnenkort een knikarmscherm opgehangen voor €1395 incl btw en montage (5x2,5 en handbediend)
  11. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    quote:
    Dit schreef Dorien
    I. Hij moet worden omgedoekt en dat kost 1750 euro nogwat.
    Het filmpje leek me nogal ingewikkeld. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Of toch een nieuw zonnescherm of laten omdoeken?
    Als de zon schijnt heb ik hem altijd uit, dus ik ben wel aan hem gehecht


    Voor 1650,-- had ik 2 laar geleden een nieuw elektrisch zonnescherm van 6 X 3 M
    Ik zou toch eens bij een ander informeren.



  12. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    Mss woont ze op 10 hoog zonder balkon ?
Terug naar de lijst