quote:
Dit schreef George
Ik heb dergelijke lampen gekocht bij de Praxis in Breda.
Heb ze ook wel eens bij een lampenshop op internet gezien.
Ook bij Bol >>LINK<<
Dankjewel
Gedoe met ledlampen :(
Onderwerp van Fri1974
-
3 aug '21 - 09:45:00
-
quote:
Dit schreef rwin
Dat is wel fijn. Weet je welke dat zijn? Of waar gekocht?
Ik heb ze van Philips of van Osram en bij een plaatselijke bouwmarkt gekocht, het zijn inderdaad 3-step dim lampen,
ben er enorm blij mee, als ik TV aan het kijken ben gaan de lampen op de laagste stand, wil ik lezen een standje (of 2) hoger.
Topuitvinding3 aug '21 - 10:09:50 -
quote:
Dit schreef Fri1974
Lampen met een app? Ok.. haha..jeetje. er gaat een wereld voor me open.
Alvast dank voor de tips, ik ga eens even neuzen! Op naar de gezelligheid
Kruitvat heeft ook via een app3 aug '21 - 10:51:38 -
even serieuze vraag: moet je dan als je lampen van kruitvat, van action, van philips etc. hebt, voor elke lamp een andere app installeren???
3 aug '21 - 14:12:07 -
quote:
Dit schreef meeuw
even serieuze vraag: moet je dan als je lampen van kruitvat, van action, van philips etc. hebt, voor elke lamp een andere app installeren???
In principe wel, maar met de Tuya app kun je zowel die van Kruidvat als van Action bedienen, en nog een paar geloof ik.
En veel ervan, kun je ook bedienen via Google Home, maar dan heb je wel een koppeling via de oorspronkelijke apps nodig.
Philips en IKEA zijn weer een heel andere wereld. Kunnen wel weer samen.3 aug '21 - 14:47:34 -
Ik heb Action en Kruidvat beide apart app, deze zijn beiden weer gekoppeld aan Google home en van daaruit te bedienen. Werkt prima. De apps van Kruidvat en Action gebruik ik verder niet meer.
3 aug '21 - 16:37:11 -
quote:
Dit schreef Dayenne
Ik heb Action en Kruidvat beide apart app, deze zijn beiden weer gekoppeld aan Google home en van daaruit te bedienen. Werkt prima. De apps van Kruidvat en Action gebruik ik verder niet meer.
Zo werkt het bij mij ook. Ik vind het superhandig3 aug '21 - 16:45:51 -
Milight, ooit bij een Chinese webshop gekocht. Tegenwoordig ook door Nederlandse winkels te leveren.
3 aug '21 - 19:09:51 -
Nou, ik ga komend weekend eens op stap! Bedankt allemaal
3 aug '21 - 19:41:39