Aanbod energie Consumentenbond

Aanbod energie Consumentenbond 

Onderwerp van Yaris

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    quote:
    Dit schreef Kilroco
    Yaris.... Kijk eens wat ze (bij huidige leverancier) afhalen vanwege de (tijdelijke) overheidssubsidie.

    Is blijkbaar best veel geld. Zelfs ik betaal nog minder dan ik al betaalde Smile

    Hoe kan je dat zien/ berekenen?
  2. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    Dat weet ik (nog) niet. Ik was hier al verbaasd over. Ik heb mijn oude termijnbetaling maar laten staan.
    Dus ik heb ook het antwoord niet.
  3. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef Kilroco
    Yaris.... Kijk eens wat ze (bij huidige leverancier) afhalen vanwege de (tijdelijke) overheidssubsidie. Houdt de nieuwe daar ook al rekening mee?
    Is blijkbaar best veel geld. Zelfs ik betaal nog minder dan ik al betaalde Smile


    Bij huidige leverancier is die overheidssubsidie al in mindering gebracht. Overigens zou ik daar nu 240 euro betalen bij jaarcontract, gisteren stond er nog 201 euro Smile Bij het aanbod van Budget Energie kan ik niet terugvinden of die subsidie er al afgehaald is.
  4. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef Yaris


    Bij huidige leverancier is die overheidssubsidie al in mindering gebracht. Overigens zou ik daar nu 240 euro betalen bij jaarcontract, gisteren stond er nog 201 euro Smile Bij het aanbod van Budget Energie kan ik niet terugvinden of die subsidie er al afgehaald is.


    Gebeld met consumentenbond over het aanbod. Wilde graag meer uitleg. Bijna uur in de wacht gestaan. Die jongen alles berekend en uitgelegd.....is het maximum aantal contracten bereikt SmileSmile

    Nou ja, jammer dan....
  5. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    >>LINK<<

    Geen idee of dit betrouwbaar is of niet. Ik moet er nog naar kijken, maar het klinkt interessant
  6. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef ditty
    >>LINK<<

    Geen idee of dit betrouwbaar is of niet. Ik moet er nog naar kijken, maar het klinkt interessant


    Bekeken, maar ik ga dan 50 euro meer betalen dan verlengaanbod van huidige leverancier. Dan valt er geen winst te behalen met de 500 euro cashback helaas

    Jaarcontract bij Greenchoice (huidige leverancier) kan ik tussentijds (1 maand opzegtermijn) opzeggen zonder boete. Kan dus altijd weg als er in voorjaar/zomer betere aanbiedingen komen.

    En ja ik baal van die 90 euro die ik méér betaal dan afgelopen paar jaar, maar de onzekerheid met de variabele tarieven vind ik nog vervelender.
  7. happy-56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van happy-56
    Er wordt overal geadviseerd niet te verlengen of naar een andere leverancier over te gaan..
    Het tarief nu even op variabel te laten
  8. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef happy-54
    Er wordt overal geadviseerd niet te verlengen of naar een andere leverancier over te gaan..
    Het tarief nu even op variabel te laten


    Bij variabel betaal ik zo'n 30 cent per m3 meer dan bij 1-jarig contract. En dat contract kan ik straks weer opzeggen. Wie garandeert mij dat de prijzen niet nog verder stijgen?
Terug naar de lijst