Moet ik actie ondernemen?

Moet ik actie ondernemen? 

Onderwerp van Carla-S

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S

    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Dan zal het waarschijnlijk om je live mail gaan, want dat is Microsoft.


    En waar kan ik vinden of er updates zijn?
    Gaat dat niet automatisch?
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    En waar kan ik vinden of er updates zijn?
    Gaat dat niet automatisch?


    Hangt er vanaf hoe je dat ingesteld hebt en wat je gebruikt. Mobiel zal vaak automatisch gaan, maar laptop/pc zul je naar moeten kijken. Hangt dus af wat je gebruikt en met welk programma je je mail leest.
  3. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S

    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Hangt er vanaf hoe je dat ingesteld hebt en wat je gebruikt. Mobiel zal vaak automatisch gaan, maar laptop/pc zul je naar moeten kijken. Hangt dus af wat je gebruikt en met welk programma je je mail leest.


    Ik heb werkelijk geen idee.
    Op de laptop heb ik een snellink naar Outlook en dan opent de mail
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Ik heb werkelijk geen idee.
    Op de laptop heb ik een snellink naar Outlook en dan opent de mail


    Dan zul je outlook moeten updaten waarschijnlijk.
    Klik eens linksonder op het windowsvlaggetje en type direct, zonder iets anders te doen "update" (zonder de aanhalingstekens natuurlijk ;-) ). Dan komt hij waarschijnlijk met de optie om windows update te openen. Doe dat, zoek naar updates en kijk naar de resultaten.
    Staat daar ergens "outlook" of "office" tussen? Laat die in ieder geval updaten. Klik ook op "optionele updates weergeven" want daar worden de niet microsoft windows updates meestal weergegeven.

    Als je trouwens nog niet wil overstappen naar windows 11 (ik wacht daar in ieder geval nog even mee), klik dan niets aan wat daarmee te maken heeft.

    Je kan ook nog even afwachten. Misschien komt er binnenkort een bericht dat dit bericht verkeerd verstuurd is naar gebruikers die al met de juiste versie werken.

  5. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S

    Ik keek net bij mijn mail en rechtsboven kun je een venster openen waarin ook het hoofdstukje updates staat.
    Daarop geklikt en daar staat de mededeling dat er op dit moment geen updates zijn.

    Er zijn wel nieuwe functies toegevoegd in de mail sinds de laatste keer dat ik de laptop aan had.

    Zal morgen naar de rest kijken.
    Bedankt alvast, ik kan hier redelijk van in paniek raken namelijk.
  6. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    applicaties welke gebruik maken van encryptie protocollen hebben veelal een "lijstje" van protocollen die ze kunnen gebruiken. Als daar een paar onveilige niet meer beschikbaar zijn, zoekt de applicatie een volgende die wel beschikbaar is.

    alleen bij hele oude apparaten (die niet meer updates ontvangen, zoals Windows XP en Windows7) speelt dat een rol. Met het verwijderen van oude (onveilige) protocollen dwingt met af dat moderne (veilige) worden gebruikt.
Terug naar de lijst