the system has been shut down ( melding op pc) 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Starte net mijn pc op en er staat nu een blauw scherm met de tekst:

    Stop: c000021a ( fatal system error).
    The session manager initialization system process terminated unexpectedly with a atatus of 0xc0000 189 (0x00000000 0x00000000)
    The system has been shut down.

    Wat nu?Smile

  2. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    Dat is balen. Ik zou even zoeken op: how to restore a fatal system error c000021a. Er staat vast wel ergens een YouTube filmpje hoe je dat kunt fixen. Succes iig.
  3. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    nog een keer opstarten al geprobeerd?
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Er is geen pijltje meer, en hij gaat niet meer vanzelf uit.

    Zou ik de aan en uit knop dan kunnen gebruiken om hem uit te zetten en misschien weer opstarten?

    You tube filmpje heb ik inmiddels ook gevonden. Ga ik zo verder in duiken, moet alles nu even op mijn oude iphone 5 doen dus gaat niet zo snel ( en heel klein beeld) .
  5. quote:
    Dit schreef -caty2
    Er is geen pijltje meer, en hij gaat niet meer vanzelf uit.

    Zou ik de aan en uit knop dan kunnen gebruiken om hem uit te zetten en misschien weer opstarten?

    You tube filmpje heb ik inmiddels ook gevonden. Ga ik zo verder in duiken, moet alles nu even op mijn oude iphone 5 doen dus gaat niet zo snel ( en heel klein beeld) .

    Aan/uitknop of de stekker eruit.
  6. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Aan en uit knop zou ik zeker proberen om te kijken wat die dan doet.
  7. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    I got the above messages very very often with the blue screen, eg. I keep restarting it and it keeps showing me this message. Then I have to unplug the battery and cord, press the power button for 20s to 30s, and then I can restart it successfully. This is a little trick I learnt from a HP support personnel for my other laptop. I don't understand the principles behind this thick. Anyone knows how to fix the fatal system error problem? I very very appreciate it. I just restore it but it doesn't help.

    >>LINK<<

    Onder dit bericht staat welke dumpfiles deze moest opzoeken. Mogelijk oude drivers voor je opslag of zoiets.
  8. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Heb hem nu via aan/uit knop uitgezet. Kwam op internet nog niet iets tegen over windows 7 maar misschien maakt dat niet veel uit. Ben wel bang dat ik het zelf nog erger maak als ik op toetsen ga drukken enzoSmile
    Telefoon nu aan de oplader en eerst maar even eten, kijk ik straks weer verder.
    Bedankt voor het meedenken alvastSmile
  9. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef rdolfijn
    nog een keer opstarten al geprobeerd?


    Ga ik na eten straks als eerste doen, kijken wat er dan gebeurd. Smile
  10. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    quote:
    Dit schreef -caty2


    Ga ik na eten straks als eerste doen, kijken wat er dan gebeurd. Smile

    Hoe is het met de pc?
  11. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Eric1

    Hoe is het met de pc?


    Kunnen opstarten met systeemherstel en toen deed ie het weer gelukkig. Geen idee hoe lang ik hem nog aan de gang kan houden maar deze hobbel ook weer genomenSmile

  12. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    👍
Terug naar de lijst