Gewoon geen reactie meer geven

Gewoon geen reactie meer geven 

Onderwerp van Lisenna

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Bij andere bedrijven soms ook niet.
    Denkend aan mijn ebike waar een echte reparatie 11 maanden geduurd heeft. Met dank aan de fabriek.
    In de winkel kijken ze mij niet meer aan, geen excuses niets.

    Buurvrouw zit sinds nov. Zonder kachel. Heteluchtverwarming. Ze krijgt, als het volgens afspraak gaat in sept het nieuwste type. Ik hoop voor haar dat het echt zo is.
  2. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    We moeten hieraan gaan wennen. Het personeelstekort is over alle sectoren immens groot. Hopen op een kabinet wat ook wat gaat doen aan de arbeidsmarkt. Zoals werken dat moet lonen, hoger minimumloon, innovaties en schrappen van bullshitbanen en onzinlagen, meer inclusiviteit enzovoort. We zijn er zelf bij. Tot die tijd; sterkte.
  3. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef Mikky
    We moeten hieraan gaan wennen. Het personeelstekort is over alle sectoren immens groot. Hopen op een kabinet wat ook wat gaat doen aan de arbeidsmarkt. Zoals werken dat moet lonen, hoger minimumloon, innovaties en schrappen van bullshitbanen en onzinlagen, meer inclusiviteit enzovoort. We zijn er zelf bij. Tot die tijd; sterkte.


    Eens, maar volgens mij is dat niet het hele verhaal.
    Ook al heb je het druk dan kun je nog normaal communiceren of, laten we de lat niet te hoog leggen, in elk geval communiceren.
    Het heeft ook iets met mentaliteit en normen en waarden te maken.
  4. Bosbes
    Wil niet meer bang zijn

    Toon alleen de berichten van Bosbes
    quote:
    Dit schreef Mikky
    We moeten hieraan gaan wennen. Het personeelstekort is over alle sectoren immens groot. Hopen op een kabinet wat ook wat gaat doen aan de arbeidsmarkt. Zoals werken dat moet lonen, hoger minimumloon, innovaties en schrappen van bullshitbanen en onzinlagen, meer inclusiviteit enzovoort. We zijn er zelf bij. Tot die tijd; sterkte.




    Ik weiger pertinent om hier aan te wennen.


    Iets met fatsoen??
  5. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    quote:
    Dit schreef Jeli


    Eens, maar volgens mij is dat niet het hele verhaal.
    Ook al heb je het druk dan kun je nog normaal communiceren of, laten we de lat niet te hoog leggen, in elk geval communiceren.
    Het heeft ook iets met mentaliteit en normen en waarden te maken.


    Dit dus. Nul communicatie. Het is bizar.
  6. Annette62
    Fijne koningsdag!

    Toon alleen de berichten van Annette62
    quote:
    Dit schreef Jeli


    Eens, maar volgens mij is dat niet het hele verhaal.
    Ook al heb je het druk dan kun je nog normaal communiceren of, laten we de lat niet te hoog leggen, in elk geval communiceren.
    Het heeft ook iets met mentaliteit en normen en waarden te maken.


    Precies!
  7. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna

    quote:
    Dit schreef Mikky
    We moeten hieraan gaan wennen. Het personeelstekort is over alle sectoren immens groot. Hopen op een kabinet wat ook wat gaat doen aan de arbeidsmarkt. Zoals werken dat moet lonen, hoger minimumloon, innovaties en schrappen van bullshitbanen en onzinlagen, meer inclusiviteit enzovoort. We zijn er zelf bij. Tot die tijd; sterkte.


    Mischien heb je gelijk.
    Maar de nonchalance is echt stuitend.
    Hoe de meubelwinkel reageerde op mijn mail die ik schreef:

    Beste mijnheer de Vries, u heeft mij....en zo verder en eindigend met vriendelijke groeten Lisenna Jansen.


    Hoi Lisenna, nou zeg vervelend voor je, maar ik kom erop terug hoor. Maar we gaan het zo doen.....blablabla. Jij dit en vet dat, en groetjes van Hein.

    En dan blijft het twee maanden weer stil. Geen enkele reactie verder meer.

    Wat denk ik dan...
    Ik heb godverdomme een bank van 2000 euro net afgerekend Hein, ik had je kunnen baren, zo jong ben jij met je bijdehande geleuter. Maar ik blijf beleefd anders doet Hein niets meer.

    Ik ben de klant die een klacht heeft. Het intresseert ze echt niets meer.

    Zo klaar mee.



    13 jul '23 - 22:46:59 / 13 jul '23 - 23:19:06
  8. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    quote:
    Dit schreef Jeli


    Normen en waarden en normale menslievendheid zijn ver te zoeken.
    Je zou echt bijna hopen dat de hele bouwwereld instort en dat ze geen werk meer hebben.



    En dat in een zin 😂
Terug naar de lijst