Het gekke was, dat zij zei dat ze nooit geurtjes gebeurd. Terwijl ik naast haar iedere keer hetzelfde geurtje rook. Ze vertelde wel dat als ze de ozon gebruikt om een kamer te reinigen, ze daarna die kamer echt wel moet luchten, door de geur.
Ik ben gewoon heel benieuwd of nog meer mensen dit prive thuis gebruiken. Terwijl ik met mijn google ook vooral tegenkom dat het door professionals gedaan moet worden.
quote:Dit schreef malva
Het reinigt niet? Zij is er van overtuigd dat het huisstofmijt e.d. vernietigd. Apart verhaal zo bij elkaar.
Blij dat ik het hier gevraagd heb
Het zorgt er in elk geval dat de stank en geurtjes verdwijnen.
Maar in de schoonmaak industrie heb je daar genoeg producten voor die je kunt toevoegen om bijvoorbeeld een chloor lucht te maskeren…
Je hebt zelfs bij de Wibra van die kleine flesjes met geur versterkers in verschillende geuren. 👍
Het zorgt er in elk geval dat de stank en geurtjes verdwijnen.
Maar in de schoonmaak industrie heb je daar genoeg producten voor die je kunt toevoegen om bijvoorbeeld een chloor lucht te maskeren…
Je hebt zelfs bij de Wibra van die kleine flesjes met geur versterkers in verschillende geuren. 👍
voor ozon?
En, chemische, geurversterkers wil ik juist niet dan lig ik 3 dagen plat bij een verkeerd geurtje