Met ozon je was doen en huis reinigen 

Onderwerp van malva

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. malva
    Abonnee

Toon alleen de berichten van malva
    Gister hoorde ik dat iemand alles schoonmaakt met ozon. Geen was- en schoonmaakmiddelen meer nidig heeft. En daarmee geen geurtjes meerSmile

Wie heeft hier ervaring mee?
  2. Geanna
    Binnen

Toon alleen de berichten van Geanna
    Nooit van gehoord.

Ik doe bv beddengoed wel op hygiënisch stomen, dat is zonder wasmiddel..
  3. Sheeba
    Older not Wiser

Toon alleen de berichten van Sheeba
    Nooit van gehoord( zegt niets)

Maar ik kom dit wel tegenSmile

>>LINK<<
  4. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

Toon alleen de berichten van cootje
    Geen ervaring maar niet iedereen is enthousiast.

>>LINK<<
  5. Cius
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Cius
    Zoals in de bovenstaande stukken staat; het kan gevaarlijk zijn en reinigt niet!
    Plaatje
  6. malva
    Abonnee

DankSmile

Het gekke was, dat zij zei dat ze nooit geurtjes gebeurd. Terwijl ik naast haar iedere keer hetzelfde geurtje rook. Ze vertelde wel dat als ze de ozon gebruikt om een kamer te reinigen, ze daarna die kamer echt wel moet luchten, door de geur.

Ik ben gewoon heel benieuwd of nog meer mensen dit prive thuis gebruiken. Terwijl ik met mijn google ook vooral tegenkom dat het door professionals gedaan moet worden.
  7. malva
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Cius
    Zoals in de bovenstaande stukken staat; het kan gevaarlijk zijn en reinigt niet!

Het reinigt niet? Zij is er van overtuigd dat het huisstofmijt e.d. vernietigd. Apart verhaal zo bij elkaar.
    Blij dat ik het hier gevraagd hebSmile

8. Cius
    Abonnee

quote:
    Dit schreef malva

Het reinigt niet? Zij is er van overtuigd dat het huisstofmijt e.d. vernietigd. Apart verhaal zo bij elkaar.
    Blij dat ik het hier gevraagd hebSmile

Het zorgt er in elk geval dat de stank en geurtjes verdwijnen.
    Maar in de schoonmaak industrie heb je daar genoeg producten voor die je kunt toevoegen om bijvoorbeeld een chloor lucht te maskeren…
    Je hebt zelfs bij de Wibra van die kleine flesjes met geur versterkers in verschillende geuren. 👍
  9. malva
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Cius

Het zorgt er in elk geval dat de stank en geurtjes verdwijnen.
    Maar in de schoonmaak industrie heb je daar genoeg producten voor die je kunt toevoegen om bijvoorbeeld een chloor lucht te maskeren…
    Je hebt zelfs bij de Wibra van die kleine flesjes met geur versterkers in verschillende geuren. 👍
    voor ozon?
    En, chemische, geurversterkers wil ik juist nietSmile dan lig ik 3 dagen plat bij een verkeerd geurtjeSmile
  10. Cius
    Abonnee

quote:
    Dit schreef malva
    voor ozon?
    En, chemische, geurversterkers wil ik juist nietSmile dan lig ik 3 dagen plat bij een verkeerd geurtjeSmile

Dan moet je een stoomreiniger kopen, hoef je geen zeep of geurmaskeerders te gebruiken of handschoenen en maskers te dragen…
    >>LINK<<
Terug naar de lijst