Met ozon je was doen en huis reinigen
Onderwerp van malva
BEHEERD DOOR:

Terug naar de lijst
-
Gister hoorde ik dat iemand alles schoonmaakt met ozon. Geen was- en schoonmaakmiddelen meer nidig heeft. En daarmee geen geurtjes meer
Wie heeft hier ervaring mee?
-
Nooit van gehoord.
Ik doe bv beddengoed wel op hygiënisch stomen, dat is zonder wasmiddel..
-
Nooit van gehoord( zegt niets)
Maar ik kom dit wel tegen
>>LINK<<
-
cootje
Alsjestilbenthoorjemeer
Geen ervaring maar niet iedereen is enthousiast.
>>LINK<<
-
Zoals in de bovenstaande stukken staat; het kan gevaarlijk zijn en reinigt niet!
-
Dank
Het gekke was, dat zij zei dat ze nooit geurtjes gebeurd. Terwijl ik naast haar iedere keer hetzelfde geurtje rook. Ze vertelde wel dat als ze de ozon gebruikt om een kamer te reinigen, ze daarna die kamer echt wel moet luchten, door de geur.
Ik ben gewoon heel benieuwd of nog meer mensen dit prive thuis gebruiken. Terwijl ik met mijn google ook vooral tegenkom dat het door professionals gedaan moet worden.
-
quote:
Dit schreef Cius
Zoals in de bovenstaande stukken staat; het kan gevaarlijk zijn en reinigt niet!
Het reinigt niet? Zij is er van overtuigd dat het huisstofmijt e.d. vernietigd. Apart verhaal zo bij elkaar.
Blij dat ik het hier gevraagd heb
-
quote:
Dit schreef malva
Het reinigt niet? Zij is er van overtuigd dat het huisstofmijt e.d. vernietigd. Apart verhaal zo bij elkaar.
Blij dat ik het hier gevraagd heb
Het zorgt er in elk geval dat de stank en geurtjes verdwijnen.
Maar in de schoonmaak industrie heb je daar genoeg producten voor die je kunt toevoegen om bijvoorbeeld een chloor lucht te maskeren…
Je hebt zelfs bij de Wibra van die kleine flesjes met geur versterkers in verschillende geuren. 👍
-
-
quote:
Dit schreef malva
voor ozon?
En, chemische, geurversterkers wil ik juist niet
dan lig ik 3 dagen plat bij een verkeerd geurtje
Dan moet je een stoomreiniger kopen, hoef je geen zeep of geurmaskeerders te gebruiken of handschoenen en maskers te dragen…
>>LINK<<
Terug naar de lijst