boormachine

boormachine 

Onderwerp van fleurie

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Michel1963
    Je mag mijn boor wel lenen, ik wil ook wel iets voor je ophangen hoor


    Bosch, klopboor, sdc boren............... iedere muur lijkt daardoor wel een pakje boter.



    Op dit moment een wcrolhouder en een klein kastje, plus het verplaatsen van drie mini boekenplanken, en op termijn een nestkastje. Maar daar hoef je niet helemaal voor uit Den Haag te komen Smile

    (je bent altijd welkom, hoor, dat wel!)
  2. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969
    Waarom is jullie advies LENEN?

    Wat is er mis voor een vrouw om het zelf aan te schaffen en het zelf doen van de klus??? Dit is niet alleen voor n man weggelegd!

    Ik heb zelf ook een bosch elektro-pneumatisch boor met SDS boorknop.
    Dat ding gebruik ik vaker dan mijn gewone klopboor
    En het is mijn beste aanschaf ooit!!!

    Elke klus die gedaan moet worden kan ik aan, en ik hoef bij niemand te bedelen om gereedschap!


    Tip: laat je adviseren in een speciaalzaak over o.a. het vermogen van zo'n apparaat.....en dan ga je vervolgens bij een goedkopere bouwmarkt over tot aanschaf!

    groet Maxime
  3. quote:
    Dit schreef maxime1969
    Waarom is jullie advies LENEN?

    Wat is er mis voor een vrouw om het zelf aan te schaffen en het zelf doen van de klus??? Dit is niet alleen voor n man weggelegd!


    Ehm... Centjes...? :-)

    quote:
    Ik heb zelf ook een bosch elektro-pneumatisch boor met SDS boorknop.
    Dat ding gebruik ik vaker dan mijn gewone klopboor
    En het is mijn beste aanschaf ooit!!!

    Elke klus die gedaan moet worden kan ik aan, en ik hoef bij niemand te bedelen om gereedschap!


    Tip: laat je adviseren in een speciaalzaak over o.a. het vermogen van zo'n apparaat.....en dan ga je vervolgens bij een goedkopere bouwmarkt over tot aanschaf!

    groet Maxime



    Het niet hoeven bedelen (er staat een verf-sessie te wachten die ik niet zelf kan Smile) is heel belangrijk voor me. Maar hoe vaak zal ik in die betonmuur (tussenmuren zijn vlgns mij geen beton) boren?

    Aan de andere kant: wat kost die boor die jij hebt aangeschaft? Als het meevalt is het toch het overwegen waard, zeker omdat jij zegt dat je 'm nog vaker gebruikt dan je gewone.

    Ik zie het dus niet als geen emancipatie, maar aan veel geld dat je maar een keer kan uitgeven aan iets dat je misschien niet vaak meer gebruikt (hoewel ik over dat laatste nog aan het nadenken ben).
  4. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969
    quote:
    Dit schreef fleurie


    Ehm... Centjes...? :-)




    Het niet hoeven bedelen (er staat een verf-sessie te wachten die ik niet zelf kan Smile) is heel belangrijk voor me. Maar hoe vaak zal ik in die betonmuur (tussenmuren zijn vlgns mij geen beton) boren?

    Aan de andere kant: wat kost die boor die jij hebt aangeschaft? Als het meevalt is het toch het overwegen waard, zeker omdat jij zegt dat je 'm nog vaker gebruikt dan je gewone.

    Ik zie het dus niet als geen emancipatie, maar aan veel geld dat je maar een keer kan uitgeven aan iets dat je misschien niet vaak meer gebruikt (hoewel ik over dat laatste nog aan het nadenken ben). [/B]



    Als je googled op pneumatische boor dan kom je vanzelf op sites zoals kieskeurig/beslist enz voor prijzen

    >>LINK<<
    En bosch:
    >>LINK<<
    Ik weet niet meer precies hoeveel geld ik kwijt was toen ik m kocht.
  5. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969
    en hoezo verfsessie die je niet kan?

    wat is er moeilijk aan schilderen?
  6. quote:
    Dit schreef maxime1969
    en hoezo verfsessie die je niet kan?

    wat is er moeilijk aan schilderen?


    Het is niet moeilijk, maar als je lichamelijk niet zo goed in elkaar zit kan je zeker boven je hoofd of grote stukken toch moeilijker doen.
  7. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969
    quote:
    Dit schreef Angelika


    Het is niet moeilijk, maar als je lichamelijk niet zo goed in elkaar zit


    Tja zo goed ken ik fleuri niet

    staat ook niets van vermeld dat ze t om lichamelijke reden niet kan Smile
  8. quote:
    Dit schreef maxime1969
    en hoezo verfsessie die je niet kan?

    wat is er moeilijk aan schilderen?



    Een weigerlijf. Boren is ook al een behoorlijke aanslag, maar is een kwestie van "even die gaatjes, een stevige teug ventolin en g??n". Het meeste hangt al, het gaat nu om losse klussen.

    Verven doe je niet effe-snel in een half uurtje.

    Maar maak je geen zorgen dat ik weer ga lopen leuren om hulp hier, ik ben bezig buiten OA vrijwilligers te werven ;-) Smile










    vrijwilligers zijn natuurlijk altijd welkom, planning is: dit voorjaar Smile
  9. quote:
    Dit schreef maxime1969


    Tja zo goed ken ik fleuri niet

    staat ook niets van vermeld dat ze t om lichamelijke reden niet kan Smile


    Moet ik dan bij elke posting mijn medische dossier neerzetten...? Smile
  10. quote:
    Dit schreef maxime1969



    Als je googled op pneumatische boor dan kom je vanzelf op sites zoals kieskeurig/beslist enz voor prijzen

    >>LINK<<
    En bosch:
    >>LINK<<
    Ik weet niet meer precies hoeveel geld ik kwijt was toen ik m kocht.



    Dat valt me nog mee, moet ik bekennen!

    Laat ik het inderdaad dan maar meteen goed doen. Bedankt voor de linkjes, ik ben echt volkomen onnozel wat dit betreft, maar ik weet nu een beetje in welke richting ik moet zoeken! Smile
  11. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969
    quote:
    Dit schreef fleurie


    Moet ik dan bij elke posting mijn medische dossier neerzetten...? Smile

    Nope, maar ik reageer vanuit het idee dat er een gezond lijf is ;-)


    als jij schrijft dat je iets niet KAN, kan dit om reden zijn dat je nog nooit geschilderd zou hebben, dus onwetendheid bijvoorbeeld


    Het is nu eenmaal niet gebruikelijk dat bij iets niet 'kunnen' dit meteen om medische redenen isSmile
  12. quote:
    Dit schreef maxime1969

    Nope, maar ik reageer vanuit het idee dat er een gezond lijf is ;-)


    als jij schrijft dat je iets niet KAN, kan dit om reden zijn dat je nog nooit geschilderd zou hebben, dus onwetendheid bijvoorbeeld


    Het is nu eenmaal niet gebruikelijk dat bij iets niet 'kunnen' dit meteen om medische redenen isSmile



    Ah, op die manier ;-) Ja, zo kan je het ook zien ;-)

    Ik kan wel aardig overweg met doek, palet en zo, maar dat is weer wat anders ;-)
Terug naar de lijst