nieuw bed

nieuw bed 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. roger35
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van roger35
    Niet besparen op het bed inderdaad ! (ik heb mijn bed dan ook niet bij IKEA gekocht)Smile

    Ik maak er zo'n 3.000 uur per jaar gebruik van, met een levensduur van 15 jaar is dat 45.000 uur.... waar kun je dat nou nog meer van zeggen ??
  2. Mijn droom bed Smile
  3. quote:
    Dit schreef Luigi_23
    Mijn droom bed Smile


    Zeg Luigi, dat ligt toch niet lekker een bed met allemaal bobbels?
  4. quote:
    Dit schreef Schanulleke


    Zeg Luigi, dat ligt toch niet lekker een bed met allemaal bobbels?


    wel als het om "natuurlijke" bobbels gaat hahahha
  5. quote:
    Dit schreef Schanulleke


    Zeg Luigi, dat ligt toch niet lekker een bed met allemaal bobbels?



    Volgens mij zou jij eentje willen speciaal voor dames of niet? Smile
  6. destiny1974
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van destiny1974
    na jarenlang op een 3e hands twijfelaar met kapotte latenbodem heb ik sinds vorig jaar een boxspring van Beter Bed,bevalt nog steeds prima en was niet duur
  7. Ik slaap in een "normaal" bed met twee erg goede matrassen, bezuinig als het niet nodig is niet op de matrassen....
  8. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    Wat veel reaktie's, wat leuk om te lezen.

    Helaas kan ik niet heel veel geld uitgeven aan een nieuw bed. Ik zou het pas kopen als ons huis was verkocht, maar dat duurt wel een beetje erg lang.....

    Ik kan een mooie boxspring voor ongeveer 1000 euro kopen inclusief topmatras. Daar komen dan nog wel de kosten voor nachtkastjes en moltons enzo bij.
    Dat is dan een zwarte die ik wel heel mooi vind. En bij een beddenspeciaalzaak vandaan.

    Vandaar mijn eerdere vragen over de kleur zwart en of er nadelen aan een "stoffen" bed zitten.
  9. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef Julia
    Ik slaap in een "normaal" bed met twee erg goede matrassen, bezuinig als het niet nodig is niet op de matrassen....


    Als je goede matrassen wilt ben je al meer kwijt dan aan een boxspring en moet je nog een ombouw kopen.
    Vandaar mijn interesse in een boxspring.
  10. quote:
    Dit schreef EllesB


    Als je goede matrassen wilt ben je al meer kwijt dan aan een boxspring en moet je nog een ombouw kopen.
    Vandaar mijn interesse in een boxspring.



    Voor de prijs van een goede boxspring heb je ook goede matrassen met ledikant en bodem.... Je hebt goedkope en duurdere boxsprings net zoals je dure en goedkope matrassen hebt.



    Het is gewoon waar je voorkeur naar uitgaat..... Enige dat ik je wilde zeggen, bespaar niet op de matrassen als het niet hoeft.....een goed matras is bevorderlijk voor een goede nachtrust en of dat matras nou op een bodem in ledikant ligt of op een boxspring maakt dan niet zo heel veel uit.
  11. nachtkastje kan je bij ikea of jisk goedkoop slagen ..

    molton kost niet veel ..

    voor jou bedrag kan je goed scoren ...

    succes
  12. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef EllesB


    Vandaar mijn eerdere vragen over de kleur zwart en of er nadelen aan een "stoffen" bed zitten.

    Op zwart zie je 'alles'.

    Stofzuigen wil prima (met dat kleine borsteltje)
    Afnemen met een vochtig doekje ook !

    Als je het mooi vind, gewoon doen Smile
Terug naar de lijst