nieuw bed

nieuw bed 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. roger35
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van roger35
    Geef het geld uit aan de boxspring en de matras, niet aan een nachtkassje. Ik slaap zelf met mijn ogen dicht, zou mijn een zorg zijn hoe dat ding eruit ziet. Een mooie nachtkass bevordert niet de nachtrust niet
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef roger35
    Geef het geld uit aan de boxspring en de matras, niet aan een nachtkassje. Ik slaap zelf met mijn ogen dicht, zou mijn een zorg zijn hoe dat ding eruit ziet. Een mooie nachtkass bevordert niet de nachtrust niet



    De nachtkastjes zijn niet eens zo duur en ze stonden er heel mooi bij. Ik heb altijd nachtkastjes gehad, dus wil ze graag weer.
    Later, als ooit het huis is verkocht, zal er ook nog een linnenkast moeten komen. Die ik nu heb is oud en gaat kapot, dus die gaat niet mee. Maar dat komt later als ik weet hoe groot de ruimte is waar die in moet.
  3. quote:
    Dit schreef EllesB


    Maar ze verkopen er standaard een top-matras bij.
    Gebruik je dat dan niet?

    Iedereen die heeft gereageerd is zeer positief over een boxspring. Nadelen wil ik ook graag weten.
    Ik vind ze zelf vrij groot (lomp) lijken is dat geen probleem?
    Dat hij van stof is? Vaak stofzuigen, vlekken?

    Ik heb een betaalbare in het zwart gezien. Met zwarte nachtkastjes. Maar is zwart wel praktisch?


    Ik heb ook een zwarte boxspring met twee zwarte nachtkastjes erbij en ik ervaar geen probleem hoor. Af en toe gewoon af stofzuigen ( hoofd en voetbord zijn namelijk elk 15 cm breed ) maar echt een heerlijk bed met een topdek erop. Zou niet anders willen en ben heerlijk uitgerust..
  4. ricarda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ricarda
    wij wonen sinds een week samen en hebben nieuw bed gekocht...een zwarte boxspring van beter bed. Hij ligt heerlijk (vaak rugklachten, nu niet veel ondanks dat we midden in een verhuizing zitten met veel tillen), er ligt tot nu toe nog geen stof op, geen idee of dat gaat komen (daar denk ik dan van te voren echt niet over na...)Hij was wel wat duurder dan 1000 euro, maar dat komt vooral door de matrassen die we kozen.
  5. Met mijn ex had ik een boxspring bij de betere meubelwinkel weg. Ex mocht het bed houden. Ik ben super geslaagd bij IKEA. Heb een bed laten maken van sloophout met daarin IKEA matrassen met traagschuim. O zo heerlijk. Ik ben chronisch rugpatient maar dit slaapt zo heerlijk. Maar ons boxspringbed sliep ook goed het ligt voornamelijk aan je matras en eventuele topper.

    Zwart zie je wel veel op maar als je wekelijks even met het kleine borsteltje zuigt zal het wel meevallen. Stof trekt gewoon stof aan.
    En als jij denkt dat dit jouw bed is dan gewoon doen. Zo lekker een fijn fris nieuw bed voor jezelf.
  6. Hier ook een zwart stoffen boxspring met topmatras. Heb 180x200 heerlijk die ruimte! Gewoon af en toe met de stofzuiger erover en weer als nieuw. Ga in de winkel op verschillende liggen dan voel je het verschil en wat voor jou het beste ligt! Ben nog altijd heel blij met me boxspring, sterker nog ik duik er nu weer lekker in! Smile
  7. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef Julia
    Ik slaap in een "normaal" bed met twee erg goede matrassen, bezuinig als het niet nodig is niet op de matrassen....

    Ik ook, een gewoon bed met Mline matrassen...heerlijk

    gekocht bij beter bed, gewoon met de garantie dat als ze niet lekker slapen ik ze binnen 8 weken mocht omruilen

    Ik heb ook zo'ergonomisch kussen erbij kunnen pratenSmile, dat wissel ik af met een gewoon kussen, ook erg lekker voor mijn nek



    De spiraal die ik heb is van Auping, al 25 jaar oud en nog helemaal goed en in tact
    Was destijds duur, maar je ziet, je haalt het eruit
  8. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    Wat ik het nadeel vind aan een boxspring is het stoffen hoofdboard en de gehele stoffen ombouw.
    Ik vind dat gewoon niet fris, vooral dat hoofdboard waar je miscchien vaak tegen geleund zit met je hoofd
  9. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    Vanmiddag heb ik een boxspring besteld. Een zwarte....
    Ook nog van een goed merk, dus ik ben qua geld meer kwijt dan ik in eerste instantie wilde, maar hopelijk kan ik er heel lang mee doen.

    Ik ben wel bang dat het straks heel erg wennen is aan zo'n groot ding op mijn slaapkamer. Want ik slaap nu op een wit bed die met de lange kant tegen de muur staat. En straks komt er dus een zwart, hoog bed de slaapkamer weer in..
  10. quote:
    Dit schreef EllesB
    Vanmiddag heb ik een boxspring besteld. Een zwarte....
    Ook nog van een goed merk, dus ik ben qua geld meer kwijt dan ik in eerste instantie wilde, maar hopelijk kan ik er heel lang mee doen.

    Ik ben wel bang dat het straks heel erg wennen is aan zo'n groot ding op mijn slaapkamer. Want ik slaap nu op een wit bed die met de lange kant tegen de muur staat. En straks komt er dus een zwart, hoog bed de slaapkamer weer in..


    Gefeliciteerd met je aankoop. Lijkt misschien groot maar belangrijker is dat je goed slaapt...
  11. Boxspring 'Lars' van de Wehkamp heeft echt super goeie reviews. En hij is super goedkoop!
    Denk dat ik die ga bestellen.....
    Ik hoop dat jij lekker slaapt op de jouwe Elles!
  12. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    Hij is nu 3 weken in bestelling. Ik weet niet hoe lang het duurt voordat hij komt.
    In ieder geval heb ik al een molton, hoeslakens en nieuwe dekbedovertrekken aangeschaft. De voorpret is ook al leuk!
Terug naar de lijst