welke koffieapparaat?

welke koffieapparaat? 

Onderwerp van internetty

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef indigo


    Wat erg, zoiets zou ik nou nooit kopen. Gewoon, omdat ik dat jatwerk vind. Ik weet wel dat het patent afgelopen is maar dan nog blijft het schaamteloos.


    Dus als ik geniet van de AH koffiepads maak ik ook schaamteloos misbruik van DE?

    En wanneer ik het maandverband van de Etos verkies boven dat van dat met vleugels ben ik fout bezig?

    Smile
  2. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
    quote:
    Dit schreef Arno
    Uit zeer betrouwbare bron kan ik jullie melden dat binnenkort 1 van de grote Duitse supermarktketens cups voor Nespresso-machines in hun assortiment opneemt. Tevens zal 1 van de grotere Nederlandse supermarktketesn ook een private-label van dergelijke cups in het assortiment opnemen.

    Smile
  3. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
    quote:
    Dit schreef Sass




    En wanneer ik het maandverband van de Etos verkies boven dat van dat met vleugels ben ik fout bezig?

    Smile

    Smile
  4. quote:
    Dit schreef Arno
    Uit zeer betrouwbare bron kan ik jullie melden dat binnenkort 1 van de grote Duitse supermarktketens cups voor Nespresso-machines in hun assortiment opneemt. Tevens zal 1 van de grotere Nederlandse supermarktketesn ook een private-label van dergelijke cups in het assortiment opnemen.


    Fijn. En welke koffie is nou het beste?
  5. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Fijn. En welke koffie is nou het beste?

    De Lidl scoort met heel veel producten hoogSmile
  6. Ik heb wat om over na te denken dus Smile
  7. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Sass


    Dus als ik geniet van de AH koffiepads maak ik ook schaamteloos misbruik van DE?

    En wanneer ik het maandverband van de Etos verkies boven dat van dat met vleugels ben ik fout bezig?

    Smile


    nou ja, het gaat me geloof ik meer om de naam yespresso, dat vind ik inderdaad schaamteloos.

    fijn zo'n uitlachsmiley, dat siert je Smile
  8. quote:
    Dit schreef indigo


    nou ja, het gaat me geloof ik meer om de naam yespresso, dat vind ik inderdaad schaamteloos.

    fijn zo'n uitlachsmiley, dat siert je Smile



    Nou ja, soms moet ik wel lachen inderdaad om je moralistische uitspraken.

    En om de vleugels, daar moest ik ook om grinniken.
    Maar dat was meer een binnenpretje Smile
  9. Hier ook Nespresso fan. Ik vind hun marketingstrategie echt heel goed in elkaar gezet en zeer succesvol (beroepsdeformatie)

    De koffie is heerlijk. Elk kopje is voor mij een stukje verwennerij.

    Sinds ik weer aan het werk ben drink ik er een stuk minder van, dat scheelt in de kosten.
    Ook mijn gasten zet ik graag een lekker kopje koffie voor en ze zelf een smaakje uit laten kiezen scoort altijd goed.

    Ik drink in het weekend grote hoeveelheden koffie. Dan wil ik het liefst een megamok. Dan drink ik Netscafe oploskoffie. Niet zo lekker als Nespresso maar wel effectief als je cafe?ne nodig hebt
  10. iedereen is dus reuzeblij met zijn Nespresso begrijp ik
    zit ff op MP te kijken, maar is er nog een bepaald merk wat beter bevalt?

    dank tot nu toe voor alle tips! (ook de goedkope Smile)

    ben nu aan het ouderwets opgieten, ook erg lekker, maar TE veel werk als je snel even een bakkie wil.
  11. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef internetty
    iedereen is dus reuzeblij met zijn Nespresso begrijp ik
    zit ff op MP te kijken, maar is er nog een bepaald merk wat beter bevalt?

    dank tot nu toe voor alle tips! (ook de goedkope Smile)

    ben nu aan het ouderwets opgieten, ook erg lekker, maar TE veel werk als je snel even een bakkie wil.


    Nog een tip om een senseo lekker te maken:

    DE Extra Dark, en op het padje een klein beetje zout en kaneel strooien Smile
  12. destiny1974
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van destiny1974
    weet iemand trouwens nep-cups voor de Dolce Gusto?
    die dingen zijn pas duur want ik drink alleen die lattes en dan heb je 2 cups nodig
Terug naar de lijst