welke koffieapparaat?

welke koffieapparaat? 

Onderwerp van internetty

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst


  1. Deze is het geworden, van MP....
    Vanmorgen opgehaald.
    Zaten hoop cupjes bij,dus ga even uitproberen, daarna maar even avonturen welke wel of niet

    welke vinden de Nespressogebruikers het lekkerste?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Voor de Nespresso is ook een 'Duck' ontdekte ik (was ff aan het loeren op MP).
  3. quote:
    Dit schreef Dayenne
    Voor de Nespresso is ook een 'Duck' ontdekte ik (was ff aan het loeren op MP).


    Klopt, maar ik durf dat eigenlijk niet meer... ik heb al 2 senseo's gemold door die duck ( denk ik ?) mijn moeder heeft dezelfde tijd een senseo gekocht als ik, maar gebruikt alleen de echte pads, we gebruiken hem eigenlijk hetzelfde, en zij heeft nog de eerste en ik al de 2e kapot.
    de hare is ook veel schoner dan de mijne, door die coffeeduck komt er veel meer gruis in het apparaat..
    tenminste is mijn ervaring, of ik moet pech gehad hebben
    Dus ja.. nu durf ik het met deze eigenlijk niet, of iemand moet goede ervaringen ermee hebben, dan is het misschien het proberen waard!
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef internetty


    Deze is het geworden, van MP....
    Vanmorgen opgehaald.
    Zaten hoop cupjes bij,dus ga even uitproberen, daarna maar even avonturen welke wel of niet

    welke vinden de Nespressogebruikers het lekkerste?

    Die heb ik ook!
    Er zit echt een groot verschil in smaak, die nepperds vind ik niet lekker. Die van DE zijn trouwens bijna even duur als de originele Nespressocups.

    Ik drink vaak de lungo's, de blauwe, de gele of de gouden. Wil ik een sterke bak, dan kies ik voor de paarse (espresso). O ja, de aparte melkopschuimer heb ik ook.
    Mijn familie en vrienden krijgen trouwens ook gewoon Nespresso hoor!Smile
  5. ooo, die melkopschuimer zie ik trouwens ook wel zitten..
    welke heb jij?
    die wil ik ook als tweedehandsje Smile
  6. Lian
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lian
    quote:
    Dit schreef internetty


    Klopt, maar ik durf dat eigenlijk niet meer... ik heb al 2 senseo's gemold door die duck ( denk ik ?) mijn moeder heeft dezelfde tijd een senseo gekocht als ik, maar gebruikt alleen de echte pads, we gebruiken hem eigenlijk hetzelfde, en zij heeft nog de eerste en ik al de 2e kapot.
    de hare is ook veel schoner dan de mijne, door die coffeeduck komt er veel meer gruis in het apparaat..
    tenminste is mijn ervaring, of ik moet pech gehad hebben
    Dus ja.. nu durf ik het met deze eigenlijk niet, of iemand moet goede ervaringen ermee hebben, dan is het misschien het proberen waard!

    Ligt dat aan de hardheid van het water ? Onze Veluwse senseo doet het al minstens 7 jaar. Met coffeduck.
  7. quote:
    Dit schreef Lian

    Ligt dat aan de hardheid van het water ? Onze Veluwse senseo doet het al minstens 7 jaar. Met coffeduck.


    Dat zou natuurlijk ook nog kunnen, wij hebben hier wel heel hard water, dat klopt wel.Smile
  8. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef internetty
    ooo, die melkopschuimer zie ik trouwens ook wel zitten..
    welke heb jij?
    die wil ik ook als tweedehandsje Smile

    De aeroccino.
  9. quote:
    Dit schreef Inge65

    Die heb ik ook!
    Er zit echt een groot verschil in smaak, die nepperds vind ik niet lekker. Die van DE zijn trouwens bijna even duur als de originele Nespressocups.

    Ik drink vaak de lungo's, de blauwe, de gele of de gouden. Wil ik een sterke bak, dan kies ik voor de paarse (espresso). O ja, de aparte melkopschuimer heb ik ook.
    Mijn familie en vrienden krijgen trouwens ook gewoon Nespresso hoor!Smile


    Ik ook? Smile
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Ik ook? Smile

    Als je een keer komt, wel ja..Smile
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    En is t lekker Internetty?
  12. quote:
    Dit schreef Inge65

    Als je een keer komt, wel ja..Smile


    Vind ik leuk.
Terug naar de lijst